Álláslehetőségek

Vizsgálati asszisztens (PÁV) >>
Vizsgáztatási munkatárs (légügy) >>

 

 

Vizsgálati asszisztens (PÁV)

 

Főbb feladatok, munkák:

  • Pályaalkalmassági vizsgálatokkal összefüggő feladatok ellátása;
  • A vizsgálatok során az ügyfelek koordinálása, tájékoztatása;
  • Asszisztencia nyújtása a pszichológus munkatársak részére;
  • Személyes és telefonos ügyfélmegkeresések kezelése, a beérkező igények fogadása és feldolgozása;
  • Meghatározott ügyfélkapcsolati feladatok ellátása;
  • Az igazgatósághoz tartozó ügyviteli és adminisztratív feladatok ellátása a szakmai programokban;
  • Iratok és egyéb dokumentumok előkészítése, iktatása, postázása.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Középfokú végzettség;
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat;
  • Felhasználói szintű MS Office ismeret;
  • Ügyfélközpontú szemlélet;
  • Pontosság, megbízhatóság, diszkréció.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Felsőfokú végzettség;
  • Poszeidon iktató program ismeret;
  • Közlekedési szakterületen szerzett tapasztalat.

Amit kínálunk:

  • Azonnali munkakezdés;
  • Versenyképes jövedelem;
  • Folyamatos szakmai támogatás.

Munkavégzés helye:

  • 1082 Budapest, Vajdahunyad utca 45. (Corvin negyed)

Jelentkezés és kapcsolattartó

KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., Humán Erőforrás Iroda
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!

További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.


Vizsgáztatási munkatárs (légügy)

Főbb feladatok, munkák

  • Elméleti vizsgáztatással kapcsolatos szervezési és vizsgafelügyeleti feladatok ellátása;
  • A légügyi szakterületét érintő megkeresésekben az ügyfelek tájékoztatása;
  • A légügyi vizsgáztatáshoz kapcsolódó ügyintézés ellátása;
  • Kapcsolattartás magyar és angol nyelven a partnerekkel, hatóságokkal szóban és írásban egyaránt;
  • Részvétel a légügyi szakterületet érintő szakmai anyagok előkészítésében, adatszolgáltatások teljesítésében, statisztikákkal és riportokkal kapcsolatos feladatok ellátásában.

Az álláshoz tartozó elvárások

  • Középfokú végzettség;
  • Legalább középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban;
  • Szakmai fejlődés iránti elkötelezettség;
  • Proaktív hozzáállás;
  • Kiváló problémamegoldó és gyors döntési képesség;
  • Jó kapcsolatteremtő és kommunikációs készség, valamint határozott fellépés;
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent

  • Felsőfokú végzettség;
  • Felsőfokú angol nyelvtudás szóban és írásban;
  • Pilóta nélküli légijármű-rendszerek területén szerzett tapasztalat;
  • Légiközlekedés iránti szakmai érdeklődés.

Amit kínálunk

  • Azonnali munkakezdés;
  • Versenyképes jövedelem;
  • Kihívásokkal teli, felelősségteljes szakmai munka;
  • Stabil és hosszútávú álláslehetőség;
  • Folyamatos szakmai támogatás a mindennapi munkavégzéshez.

Munkavégzés helye

  • 1033 Budapest, Polgár utca 8-10.

Jelentkezés és kapcsolattartó

KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., Humán Erőforrás Iroda
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!

További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.