Álláslehetőségek

Nyitott pozícióink:

>> Képzés- és vizsgafelügyelő
>> Kontroller
>> Vizsgálati asszisztens

 

Képzés- és vizsgafelügyelő

 

Főbb feladatok, munkák

  • A közúti járművezetők és a közúti közlekedési szakemberek képzésének, utánképzésének ellenőrzése;
  • Vizsgahelyszínek, forgalmi vizsgaútvonalak, vizsgatermek és vizsgapályák rendszeres bejárása és ellenőrzése;
  • Közreműködés az ellenőrzési tervek kidolgozásában, valamint az ellenőrzési tervek végrehajtása;
  • Beszámolók és kimutatások készítése az ellenőrzések eredményéről;
  • Közreműködés a Vizsgaközponthoz érkezett panaszok és bejelentések kivizsgálásában;
  • Megfelelő képesítés birtokában részvétel a közúti járművezetők és közúti közlekedési szakemberek vizsgáztatásában, valamint az utánképzésben, illetve a Vizsgaközponthoz tatozó egyéb vizsgák lebonyolításában;
  • Kapcsolattartás a partnerekkel.

 Az álláshoz tartozó elvárások

  • Legalább középfokú végzettség;
  • Érvényes, legalább „B” kategóriás vezetői engedély;
  • Szakmai érdeklődés a közúti járművezetők és közúti közlekedési szakemberek képzése iránt;
  • Jó kapcsolatteremtő készség és határozott fellépés;
  • Önállóság és precíz munkavégzés;
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Képzésben és vizsgáztatásban szerzett tapasztalat
  • Közúti járművezetői szakoktatói vagy vizsgabiztosi képesítés

Amit kínálunk:

  • Azonnali munkakezdés;
  • Versenyképes jövedelem;
  • Folyamatos szakmai támogatás;

Munkavégzés helye

  • Budapest
  • Pest megye
  • Békés megye
  • Komárom-Esztergom megye

Egyéb juttatások

  • Szakmai tréningek

Jelentkezés és kapcsolattartó

KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft . – HR szakterület
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36-1-814-1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.

 

Kontroller


Főbb feladatok, munkák

  • A kontrolling tevékenységével kapcsolatos irányelvek, szabályzatok kidolgozásában való közreműködés a szakmai területekkel együttműködve;
  • Éves és középtávú üzleti tervezésében való közreműködés;
  • Az üzleti és pénzforgalmi tervek teljesülésének ellenőrzése és az ezzel kapcsolatos beszámolók összeállítása havi-negyedéves gyakorisággal;
  • Az üzleti terv esetleges módosítása során a keretek felhasználhatóságának monitoringja (visszamérés);
  • Projektek, beszerzések, beruházások kontrolling feladatának ellátása;
  • Költségfelosztás rendszerének működtetése;
  • A kontrolling dimenziók rendszerének működtetése, beérkező számlák költséghelyezésének elvégzése;
  • Beérkező számlák szerződésszerű teljesítésének ellenőrzése;
  • Szerződés nyilvántartási rendszer vezetése;
  • A Társaság irányítását segítő, döntést előkészítő pénzügyi státuszok és ad-hoc jellegű riportok összeállítása;
  • Társosztályokkal való folyamatos együttműködés;
  • A vezetői információs rendszer és a kontrolling rendszer folyamatos fejlesztésében való közreműködés.

Az álláshoz tartozó elvárások

  • Felsőfokú pénzügyi/gazdasági végzettség;
  • Hasonló munkakörben szerzett 1-3 év tapasztalat;
  • Magas szintű MS Office ismeretek;
  • Pontosság, megbízhatóság, diszkréció;
  • Szakmai érdeklődés;
  • Önálló munkavégzés, csapatmunkára való képesség;
  • Monotonitástűrés.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent

  • Iktatóprogram használatában jártasság

Amit kínálunk

  • Azonnali munkakezdés;
  • Versenyképes jövedelem;
  • Folyamatos szakmai támogatás;
  • Összetartó, vidám, fiatalos csapat.

Munkavégzés helye

1033 Budapest, Polgár utca 8-10.

Egyéb juttatások

  • Szakmai tréningek.

Jelentkezés és kapcsolattartó

KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft . – HR szakterület
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36-1-814-1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.

Vizsgálati asszisztens


Főbb feladatok, munkák

  • Pályaalkalmassági vizsgálatok lefolytatásában való aktív részvétel;
  • A vizsgálatok során az ügyfelek koordinálása, tájékoztatása;
  • Asszisztencia nyújtása a pszichológus munkatársak részére;
  • Alkalmassági vizsgálatokkal összefüggő adminisztrációs feladatok ellátása.

Az álláshoz tartozó elvárások

  • Legalább középfokú végzettség;
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat;
  • Felhasználói szintű MS Office ismeret;
  • Érdeklődés a pszichológia iránt;
  • Pontosság, megbízhatóság, diszkréció;
  • Stressztűrő képesség.

Amit kínálunk

  • Azonnali munkakezdés;
  • Versenyképes jövedelem;
  • Folyamatos szakmai támogatás;
  • Összetartó, vidám, fiatalos csapat.

Munkavégzés helye

1082 Budapest, Vajdahunyad utca 45. (Corvin negyed)

Egyéb juttatások

  • Szakmai tréningek

Jelentkezés és kapcsolattartó

KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft . – HR szakterület
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36-1-814-1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.

Az Adatvédelmi tájékoztató itt érhető el>>