Álláslehetőségek
Iratkezelési koordinátor
Viszgaszervező (Tatabánya)
Iratkezelési koordinátor
Főbb feladatok:
- Vizsgaközpont működésével kapcsolatos iratkezelési folyamatok koordinálása országos illetékességgel;
- Iratkezelést és iktatást végző munkatársak szabályszerű feladatellátásának támogatása;
- Iratanyagok rendszeres felülvizsgálatának koordinálása;
- Magyar Nemzeti Levéltárral való kapcsolattartás;
- Levéltárnak átadható iratokkal, selejtezéssel kapcsolatos ügyintézés koordinálása;
- Digitális iratkezelés megvalósítása és fejlesztése;
- Elektronikus iratkezelő rendszer üzemeltetőjével való kapcsolattartás;
- Belső oktatási anyagok készítése, képzések és tájékoztatók megtartása iratkezeléssel kapcsolatban;
- Postázási tevékenység koordinálása.
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Legalább középfokú végzettség;
- 3- éves releváns szakmai tapasztalat;
- Kiemelkedő rendszerszemlélet;
- Kiváló kommunikációs képesség;
- Együttműködési képesség;
- Pontosság, precizitás, önállóság;
- Határozott, proaktív, felelősségteljes személyiség;
- Haladó szintű MS Office ismeret és jártasság.
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Felsőfokú végzettség;
- Magyar Nemzeti Levéltár levéltári asszisztens, ügykezelő, irattáros végzettség;
- Poszeidon iktató program ismerete.
Amit kínálunk:
- Azonnali munkakezdés;
- Versenyképes jövedelem;
- Szakmai képzéseken való részvételi lehetőség.
Jogviszony időtartama:
- Határozatlan idejű munkaviszony
Foglalkoztatás jellege:
- Teljes munkaidő
Munkavégzés helye:
- 1033 Budapest, Polgár utca 8-10.
Szükséges nyelvtudás:
- Nem igényel nyelvtudást.
Munkakör betöltésének időpontja:
- Az állás azonnal betölthető.
Jelentkezés és kapcsolattartó:
KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., Humán Erőforrás Iroda
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.
Vizsgaszervező (Tatabánya)
Főbb feladatok, munkák:
- Elméleti és gyakorlati járművezetői vizsgák szervezése szakmai programban;
- Vizsgajelentkezések tartalmi helyességének ellenőrzése, jelentkezések visszaigazolása;
- Szakmai dokumentációk előkészítése;
- Ügyviteli rendszerben történő adminisztrációs feladatok ellátása;
- Kapcsolattartás a partnerekkel és a társosztályokkal.
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Középfokú végzettség, felsőfokú végzettség előnyt jelent;
- Irodai környezetben szerzett tapasztalat;
- Felhasználói szintű MS Office ismeret;
- Jó kommunikációs, problémamegoldó és kapcsolatteremtő képesség;
- Önálló, precíz, rendszerszemléletű munkavégzés.
Amit kínálunk:
- Azonnali munkakezdés;
- Versenyképes jövedelem;
- Szakmai támogatás a mindennapi munkavégzés során;
- Lendületes és összetartó csapat.
Munkavégzés helye:
2800 Tatabánya, Táncsics M. út 1/d.
Jelentkezés és kapcsolattartó:
KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., Humán Erőforrás Iroda
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.