Álláslehetőségek
IRATKEZELÉSI KOORDINÁTOR >
VIZSGASZERVEZŐ (BÉKÉSCSABA) >
ÜGYFÉLKAPCSOLATI KOORDINÁTOR >
PSZICHOLÓGUS >
SZAKRENDSZERI KOORDINÁTOR >
Iratkezelési koordinátor
Főbb feladatok:
- Vizsgaközpont működésével kapcsolatos iratkezelési folyamatok koordinálása országos illetékességgel;
- Iratkezelést és iktatást végző munkatársak szabályszerű feladatellátásának támogatása;
- Iratanyagok rendszeres felülvizsgálatának koordinálása;
- Magyar Nemzeti Levéltárral való kapcsolattartás;
- Levéltárnak átadható iratokkal, selejtezéssel kapcsolatos ügyintézés koordinálása;
- Digitális iratkezelés megvalósítása és fejlesztése;
- Elektronikus iratkezelő rendszer üzemeltetőjével való kapcsolattartás;
- Belső oktatási anyagok készítése, képzések és tájékoztatók megtartása iratkezeléssel kapcsolatban;
- Az iratkezelés rendszerének folyamatos felülvizsgálata, szabályozására vonatkozó javaslatok megfogalmazása;
- Az irattárazás rendszerének felügyelete, folyamatos felülvizsgálata;
- Postázási tevékenység koordinálása.
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Legalább középfokú végzettség;
- Legalább 3 éves releváns szakmai tapasztalat;
- Kiemelkedő rendszerszemlélet;
- Kiváló kommunikációs képesség;
- Együttműködési képesség;
- Pontosság, precizitás, önállóság;
- Határozott, proaktív, felelősségteljes személyiség;
- Haladó szintű MS Office ismeret és jártasság.
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Felsőfokú végzettség;
- Levéltárosi, vagy irattárosi, vagy ezzel „egyenértékű” szakmai képesítés;
- Elektronikus iratkezelő rendszer felhasználói szintű ismerete (Poszeidon, DMS One, ANDOC, KulcsSoft).
Amit kínálunk:
- Azonnali munkakezdés;
- Versenyképes jövedelem;
- Szakmai képzéseken való részvételi lehetőség.
Jogviszony időtartama:
- Határozatlan idejű munkaviszony
Foglalkoztatás jellege:
- Teljes munkaidő
Munkavégzés helye:
- 1033 Budapest, Polgár utca 8-10.
Szükséges nyelvtudás:
- Nem igényel nyelvtudást.
Munkakör betöltésének időpontja:
- Az állás azonnal betölthető.
Jelentkezés és kapcsolattartó:
KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft. – Humán Erőforrás Iroda
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.
Vizsgaszervező (Békéscsaba)
Főbb feladatok:
- Elméleti és gyakorlati járművezetői vizsgák szervezése szakmai programban;
- Vizsgajelentkezések tartalmi helyességének ellenőrzése, jelentkezések visszaigazolása;
- Szakmai dokumentációk előkészítése;
- Ügyviteli rendszerben történő adminisztrációs feladatok ellátása;
- Kapcsolattartás a partnerekkel és a társosztályokkal.
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Középfokú végzettség, felsőfokú végzettség előnyt jelent;
- Irodai környezetben szerzett tapasztalat;
- Felhasználói szintű MS Office ismeret;
- Jó kommunikációs, problémamegoldó és kapcsolatteremtő képesség;
- Önálló, precíz, rendszerszemléletű munkavégzés.
Amit kínálunk:
- Azonnali munkakezdés;
- Versenyképes jövedelem;
- Szakmai támogatás a mindennapi munkavégzés során;
- Lendületes és összetartó csapat.
Jogviszony időtartama:
- Határozatlan idejű munkaviszony
Foglalkoztatás jellege:
- Teljes munkaidő
Munkavégzés helye:
- 5600 Békéscsaba, Szarvasi u. 107.
Szükséges nyelvtudás:
- Nem igényel nyelvtudást.
Munkakör betöltésének időpontja:
- Az állás azonnal betölthető.
Jelentkezés és kapcsolattartó:
KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft. – Humán Erőforrás Iroda
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.
Ügyfélkapcsolati koordinátor
Főbb feladatok:
- Back office tevékenyégek ellátása (adminisztratív, dokumentációs, szervezési és kapcsolattartási teendők)
- Folyamatos együttműködés a Vizsgaközponton belül működő szakterületekkel és back-office feladatokat ellátó társ-területekkel
- A Vizsgaközponthoz érkező panaszok napi nyomon követése, kapcsolódó feladatok ellátása
- A Vizsgaközponthoz kapcsolódó panaszok regisztrálása, határidők tartása
- Riportok, jelentések, bemutatók, prezentációk készítése
- Részvétel szakmai projektek előkészítésében, szakmai háttéranyagok összeállításában
Az álláshoz kapcsolódó elvárások:
- Középfokú végzettség, felsőfokú végzettség előnyt jelent;
- Irodai környezetben szerzett tapasztalat;
- Felhasználói szintű MS Office ismeret;
- Jó kommunikációs, problémamegoldó és kapcsolatteremtő képesség;
- Önálló, precíz, rendszerszemléletű munkavégzés.
Előnyt jelent:
- Felsőfokú végzettség;
- Iktatórendszer használatában szerzett tapasztalat.
Amit kínálunk:
- Azonnali munkakezdés;
- Versenyképes jövedelem;
- Folyamatos támogatás a mindennapi munkavégzés során;
- Lendületes és összetartó csapat.
Jogviszony időtartama:
- Határozatlan idejű munkaviszony
Foglalkoztatás jellege:
- Teljes munkaidő
Munkavégzés helye:
- 1033 Budapest, Polgár utca 8-10.
Szükséges nyelvtudás:
- Nem igényel nyelvtudást.
Munkakör betöltésének időpontja:
- Az állás azonnal betölthető.
Jelentkezés és kapcsolattartó:
KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft. – Humán Erőforrás Iroda
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.
Pszichológus
Főbb feladatok, munkák:
- Közlekedésbiztonság érdekében, országos illetékességgel, a jogszabály által meghatározott közúti gépjárművezetők pályaalkalmassági vizsgálata;
- Rendkívüli és az előzetes pályaalkalmassági vizsgálati eljárás lefolytatása során pályaalkalmassági döntés meghozatala;
- Részvétel a felülvizsgálati bizottság munkájában;
- Részvétel a pályaalkalmassági vizsgálati tevékenység folyamatos fejlesztésében;
- Részvétel a közlekedéspszichológiával összefüggő közlekedésbiztonsági kutatásokban.
Az álláshoz tartozó elvárások:
- MA pszichológiai szakirányon szerzett végzettség;
- Felhasználói szintű MS Office ismeretek;
- Pontosság, megbízhatóság, diszkréció;
- Szakmai érdeklődés;
- Önálló munkavégzés, csapatmunkára való képesség;
- Monotonitástűrés.
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Felnőtt klinikai és mentálhigiénés szakirányú szakképzettség vagy felnőtt klinikai és egészségpszichológiai szakirányon végzett mesterképzés;
- Hasonló munkakörben szerzett 1-3 év tapasztalat;
- Pszichológiai tesztekben szerzett jártasság (Rorschach teszt).
Amit kínálunk:
- Határozott idejű szerződés;
- Azonnali munkakezdés;
- Versenyképes jövedelem;
- Folyamatos szakmai támogatás;
- Összetartó, vidám, fiatalos csapat.
Munkavégzés helye:
- 1082 Budapest, Vajdahunyad utca 45. (Corvin negyed)
- Szakmai tréningek
Jelentkezés és kapcsolattartó:
KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., Humán Erőforrás Iroda
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.
Szakrendszeri koordinátor
Főbb feladatok:
- Vizsgáztatási- és a hozzá kapcsolódó szakrendszerek vizsgálata a szabályozási környezetnek való megfelelés érdekében;
- Részvétel az alkalmazások továbbfejlesztésében szakmai oldalról;
- Tableteken futó alkalmazás tesztelési folyamatában való részvétel;
- Üzleti igények informatikai igénnyé formálása;
- Jogosultságigénylések koordinálása;
- Hibajavítások, adatkezelések, fejlesztési és módosítási igények, valamint további támogatási feladatok nyilvántartása és koordinálása;
- Elkészült javítások tesztelése, dokumentálása és átvétele;
- Szoros együttműködés az alkalmazás fejlesztőjével és az üzemeltetési csapattal;
- Szakrendszerekkel kapcsolatos technikai segítségnyújtás a munkatársak részére.
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Középfokú végzettség;
- Legalább 2 éves igazgatási / informatikai / közlekedési területen szerzett tapasztalat;
- Kiemelkedő rendszerszemlélet;
- Kiváló kommunikációs képesség;
- Együttműködési képesség;
- Pontosság, precizitás, önállóság;
- Határozott, proaktív, felelősségteljes személyiség.
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Közlekedésszakmai tapasztalat és érdeklődés;
- Közlekedési szabályzókban (jogszabályok, szakmai ajánlások) való jártasság;
- Alkalmazás szerepkörökkel és jogosultsági rendszerrel kapcsolatos tapasztalat;
- Alkalmazásműködtetéssel összefüggő IT tapasztalat.
Amit kínálunk:
- Azonnali munkakezdés;
- Versenyképes jövedelem;
- Szakmai képzéseken való részvételi lehetőség;
- Innovatív környezet;
- Együttműködő, lelkes, elhívatott csapat;
- Stabil vállalati háttér és korszerű infrastruktúra.
Jogviszony időtartama:
- Határozatlan idejű munkaviszony
Foglalkoztatás jellege:
- Teljes munkaidő
Munkavégzés helye:
- 1082 Budapest, Vajdahunyad utca 45.
Szükséges nyelvtudás:
- Nem igényel nyelvtudást
Munkakör betöltésének időpontja:
- Az állás azonnal betölthető
Jelentkezés és kapcsolattartó:
KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., Humán Erőforrás Iroda
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.