Álláslehetőségek
JOGÁSZ>>
STRATÉGIAI ÉS FEJLESZTÉSI MUNKATÁRS>>
Főbb feladatok:
- Belső ellenőrzési feladatok ellátása a Vizsgaközpont Belső Ellenőrzési Alapszabálya és Kézikönyve alapján;
- Részvétel a Belső Ellenőrzési Alapszabály és Kézikönyv rendszeres felülvizsgálatában, illetve ezzel kapcsolatos módosítási javaslatok megfogalmazása a belső ellenőrzési vezető részére;
- Közreműködés az éves ellenőrzési terv összeállításában, valamint az abban szereplő ellenőrzések megtervezésében és végrehajtásában;
- Az ellenőrzési tevékenységek dokumentálása, a megállapítások és javaslatok alapján belső ellenőrzési jelentések elkészítése, egyeztetése és átadása a vezető részére;
- A jogszabályokban meghatározott jelzési kötelezettség teljesítése szabálytalanság, hiányosság vagy jogsértés gyanúja esetén;
- Utóellenőrzések, valamint a Felügyelőbizottság vagy az Ügyvezető által elrendelt soron kívüli ellenőrzések lefolytatása;
- Az ellenőrzési megállapításokhoz kapcsolódó intézkedések nyomon követése;
- Tanácsadói feladatok ellátása a Belső Ellenőrzési Kézikönyv és a Vizsgaközpont szabályzatai alapján;
- Adatgyűjtés és előkészítő feladatok ellátása a külső ellenőrzésekhez;
- Egyéb adminisztratív feladatok ellátása..
Az álláshoz tartozó elvárások:
- (22/2019. (XII. 23.) PM rendelet 2. § (1) bekezdés szerinti szakirányú felsőfokú végzettség;
- Szerepeljen a Belső Ellenőri Hatósági Nyilvántartásban
- Legalább 3 éves releváns szakmai tapasztalat;
- Kiemelkedő rendszerszemlélet;
- Pontosság, precizitás, önállóság;
- Határozott, proaktív, felelősségteljes személyiség;
- Haladó szintű MS Office ismeret és jártasság.
Amit kínálunk:
- Azonnali munkakezdés;
- Versenyképes jövedelem;
- Szakmai képzéseken való részvételi lehetőség.
Jogviszony időtartama:
- Határozatlan idejű munkaviszony
Foglalkoztatás jellege:
- Teljes munkaidő
Munkavégzés helye:
- 1033 Budapest, Polgár utca 8-10.
Szükséges nyelvtudás:
- Nem igényel nyelvtudást
Munkakör betöltésének időpontja:
- Az állás azonnal betölthető
Jelentkezés és kapcsolattartó:
KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., Humán Erőforrás Iroda
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.
Főbb feladatok:
- Vevő számlázás, egyenlegközlők, fizetési felszólítások elkészítése;
- Pénzkezelő hellyel kapcsolatos feladatok ellátása;
- Azonosítatlan tételek kezelése, visszautalások előkészítése;
- Beérkező levelek iktatása és rendszerezése;
- Dokumentumok kezelése, nyilvántartások naprakészen tartása;
- Adminisztratív támogatás a pénzügyi és más belső folyamatokhoz kapcsolódóan;
- Kapcsolattartás vezetőkkel, társosztályokkal, illetve partnerekkel.
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Középfokú, szakirányú végzettség;
- Hasonló területen szerzett 2-3 év szakmai tapasztalat;
- Felhasználói szintű MS Office ismeretek;
- Megbízhatóság és jó kommunikációs készség;
- Problémamegoldó és kapcsolatteremtő képesség;
- Önállóság és precíz munkavégzés;
- Csapatmunkában való aktív részvétel.
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Vállalatirányítási rendszer kezelésében szerzett gyakorlat;
- Iktatási és dokumentumkezelési folyamatokban való jártasság.
Amit kínálunk:
- Azonnali munkakezdés;
- Versenyképes jövedelem;
- Szakmai támogatást nyújtunk a mindennapi munkavégzésedhez;
- Egy összetartó, barátságos csapat tagjaként dolgozhatsz, ahol a jókedv és a közös célok mindennapossá teszik a motivációt.
Jogviszony időtartama:
- Határozatlan idejű munkaviszony
Foglalkoztatás jellege:
- Teljes munkaidő
Munkavégzés helye:
- 1033 Budapest, Polgár utca 8-10.
Jelentkezés és kapcsolattartó:
KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., Humán Erőforrás Iroda
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.
Főbb feladatok:
- Az érintett szervezeti egységek számára jogi szakmai támogatás biztosítása, jogi tanácsadás nyújtása;
- Részvétel a kötelezettségvállalások jogi véleményezésében;
- Jogi állásfoglalások készítése;
- Közreműködés a Vizsgaközpont szerződéseinek elkészítésében, véleményezésében, módosításában, okiratszerkesztésben;
- A Vizsgaközpont belső szabályalkotási tevékenységében való közreműködés;
- Szerződések jogi ellenjegyzésében való részvétel;
- A mindenkor hatályos adatbiztonsági és adatvédelmi szabályzatban rögzített feladatok ellátása,
- Kapcsolattartás külső ügyvédekkel, ügyvédi irodákkal, szakértőkkel.
- A Vizsgaközpont feladatellátásához kapcsoló adatkezelést, adatfeldolgozást, adatvédelmet, információ biztonságot érintő iratok előkészítésében, véleményezésében való részvétel.
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Jogi egyetemi végzettség;
- Legalább 2 éves szakmai tapasztalat;
- Felhasználó szintű MS Office ismeretek;
- Szakmai érdeklődés, strukturált gondolkodásmód;
- Önálló, precíz, rendszerszemléletű munkavégzés, monotonitástűrés;
- Jó kommunikációs, problémamegoldó és kapcsolatteremtő képesség.
Előnyt jelent:
- Jogi szakvizsga megléte,
- Adatvédelmi és kiberbiztonsági alapismeretek,
- Adatvédelmi szakjogász végzettség.
Amit kínálunk:
- Azonnali munkakezdés;
- Versenyképes jövedelem;
- Folyamatos szakmai támogatás;
- Lendületes és összetartó csapat.
Jogviszony időtartama:
- Határozatlan idejű munkaviszony
Foglalkoztatás jellege:
- Teljes munkaidő
Munkavégzés helye:
- 1033 Budapest, Polgár utca 8-10.
Szükséges nyelvtudás:
- Nem igényel nyelvtudást
Munkakör betöltésének időpontja:
- Az állás azonnal betölthető
Jelentkezés és kapcsolattartó:
KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., Humán Erőforrás Iroda
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.
Főbb feladatok:
- Az üzleti feladatokhoz kapcsolódó beszerzések operatív támogatása, dokumentálása;
- Információ- és adatszolgáltatás a Vizsgaközpont, partnerek és társszervezetek részére;
- Közreműködés a Vizsgaközpont üzleti folyamatait érintő projektekben;
- Kimutatások készítése vezető részére;
- Hibakezelési és koordinációs folyamatokban való részvétel;
- Nyilvántartások vezetése, létrehozása, adatrögzítés és adatkezelés;
- Eszközgazdálkodással, és jogosultságok igénylésével összefüggő dokumentálás;
- Iktatási, iratkezelési és belső szervezési feladatok ellátása;
- Leltározások koordinálása és nyomon követése az országos hálózatban;
- A munkáltató által meghatározott további feladatok ellátása.
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Középfokú végzettség;
- Legalább 3 éves releváns területen szerzett tapasztalat;
- Emeltszintű számítástechnikai ismeret;
- Kiváló kommunikációs képesség;
- Együttműködési képesség;
- Pontosság, precizitás, önállóság;
- Határozott, proaktív, felelősségteljes személyiség.
Amit kínálunk:
- Azonnali munkakezdés;
- Versenyképes jövedelem;
- Szakmai képzéseken való részvételi lehetőség;
- Innovatív környezet;
- Együttműködő, lelkes, elhívatott csapat;
- Stabil vállalati háttér és korszerű infrastruktúra.
Jogviszony időtartama:
- Határozatlan idejű munkaviszony
Foglalkoztatás jellege:
- Teljes munkaidő
Munkavégzés helye:
- 1082 Budapest, Vajdahunyad utca 45.
Szükséges nyelvtudás:
- Nem igényel nyelvtudást
Munkakör betöltésének időpontja:
- Az állás azonnal betölthető
Jelentkezés és kapcsolattartó:
KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., Humán Erőforrás Iroda
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.
Főbb feladatok:
- Az elméleti és gyakorlati vizsgák megszervezése;
- A vizsgaszervezéshez kapcsolódó ügyviteli és adminisztratív feladatok ellátása a szakmai programokban;
- Személyes és telefonos ügyfélmegkeresések kezelése, a beérkező igények fogadása és feldolgozása;
- Kapcsolattartás a társosztályokkal és a partnerekkel.
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Legalább középfokú végzettség;
- Felhasználói szintű MS Office ismeretek;
- Megbízhatóság és jó kommunikációs készség;
- Problémamegoldó és kapcsolatteremtő képesség;
- Önállóság, dinamikus és precíz munkavégzés;
- Csapatmunkában való aktív részvétel.
Előnyt jelent:
- Felsőfokú végzettség
Amit kínálunk:
- Azonnali munkakezdés;
- Versenyképes jövedelem;
- Összetartó, támogató csapat.
Jogviszony időtartama:
- Határozatlan idejű munkaviszony
Foglalkoztatás jellege:
- Teljes munkaidő
Munkavégzés helye:
- 1033 Budapest, Polgár utca 8-10.
Szükséges nyelvtudás:
- Nem igényel nyelvtudást
Munkakör betöltésének időpontja:
- Az állás azonnal betölthető
Jelentkezés és kapcsolattartó:
KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., Humán Erőforrás Iroda
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.