Álláslehetőségek


 

Iratkezelési koordinátor
Viszgaszervező (Tatabánya)


Iratkezelési koordinátor

Főbb feladatok:

 

  • Vizsgaközpont működésével kapcsolatos iratkezelési folyamatok koordinálása országos illetékességgel;
  • Iratkezelést és iktatást végző munkatársak szabályszerű feladatellátásának támogatása;
  • Iratanyagok rendszeres felülvizsgálatának koordinálása;
  • Magyar Nemzeti Levéltárral való kapcsolattartás;
  • Levéltárnak átadható iratokkal, selejtezéssel kapcsolatos ügyintézés koordinálása;
  • Digitális iratkezelés megvalósítása és fejlesztése;
  • Elektronikus iratkezelő rendszer üzemeltetőjével való kapcsolattartás;
  • Belső oktatási anyagok készítése, képzések és tájékoztatók megtartása iratkezeléssel kapcsolatban;
  • Postázási tevékenység koordinálása.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Legalább középfokú végzettség;
  • 3- éves releváns szakmai tapasztalat;
  • Kiemelkedő rendszerszemlélet;
  • Kiváló kommunikációs képesség;
  • Együttműködési képesség;
  • Pontosság, precizitás, önállóság;
  • Határozott, proaktív, felelősségteljes személyiség;
  • Haladó szintű MS Office ismeret és jártasság.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Felsőfokú végzettség;
  • Magyar Nemzeti Levéltár levéltári asszisztens, ügykezelő, irattáros végzettség;
  • Poszeidon iktató program ismerete.

Amit kínálunk:

  • Azonnali munkakezdés;
  • Versenyképes jövedelem;
  • Szakmai képzéseken való részvételi lehetőség.

Jogviszony időtartama:

  • Határozatlan idejű munkaviszony

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

  • 1033 Budapest, Polgár utca 8-10. 

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást.

Munkakör betöltésének időpontja:

  • Az állás azonnal betölthető.

Jelentkezés és kapcsolattartó:
KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., Humán Erőforrás Iroda
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást. 


 

Vizsgaszervező (Tatabánya)

Főbb feladatok, munkák:

  • Elméleti és gyakorlati járművezetői vizsgák szervezése szakmai programban;
  • Vizsgajelentkezések tartalmi helyességének ellenőrzése, jelentkezések visszaigazolása;
  • Szakmai dokumentációk előkészítése;
  • Ügyviteli rendszerben történő adminisztrációs feladatok ellátása;
  • Kapcsolattartás a partnerekkel és a társosztályokkal.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Középfokú végzettség, felsőfokú végzettség előnyt jelent;
  • Irodai környezetben szerzett tapasztalat;
  • Felhasználói szintű MS Office ismeret;
  • Jó kommunikációs, problémamegoldó és kapcsolatteremtő képesség;
  • Önálló, precíz, rendszerszemléletű munkavégzés.

Amit kínálunk:

  • Azonnali munkakezdés;
  • Versenyképes jövedelem;
  • Szakmai támogatás a mindennapi munkavégzés során;
  • Lendületes és összetartó csapat.

Munkavégzés helye:
2800 Tatabánya, Táncsics M. út 1/d.

Jelentkezés és kapcsolattartó:
KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., Humán Erőforrás Iroda
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.