Álláslehetőségek

Kontroller
Vasúti vizsgáztatási szakértő

 

Kontroller

Főbb feladatok, munkák:

  • Éves és középtávú üzleti tervezésében való közreműködés;
  • Részvétel az üzleti és pénzforgalmi tervek teljesülésének ellenőrzésében és az ezzel kapcsolatos beszámolók összeállításában havi-negyedéves gyakorisággal;
  • Részvétel az üzleti terv esetleges módosítása során a keretek felhasználhatóságának monitoring feladataiban (visszamérés);
  • Projektek, beszerzések, beruházások kontrolling feladatának ellátása;
  • Részvétel a költségfelosztás rendszerének működtetésében;
  • A kontrolling dimenziók rendszerének működtetése;
  • Önköltségszámítási és jövedelmezőségi számítások, elemzések készítése;
  • Döntés-előkészítéshez kapcsolódó gazdasági számítások végzése;
  • Üzletági/szakterületi szintű terv-tény és forecast adatok, költségelemzések készítése és kiértékelése;
  • Részvétel a szerződés nyilvántartási rendszer vezetésében;
  • A Társaság irányítását segítő, döntést előkészítő pénzügyi státuszok és ad-hoc jellegű riportok összeállítása;
  • Társosztályokkal való folyamatos együttműködés;
  • A vezetői információs rendszer és a kontrolling rendszer folyamatos fejlesztésében való közreműködés.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Felsőfokú pénzügyi/gazdasági végzettség;
  • Hasonló munkakörben szerzett legalább 3 éves tapasztalat;
  • Magas szintű MS Office ismeretek;
  • Szakmai érdeklődés, strukturált gondolkodásmód;
  • Önálló, precíz, rendszerszemléletű munkavégzés, monotonitástűrés;
  • Jó kommunikációs, problémamegoldó és kapcsolatteremtő képesség.

Amit kínálunk:

  • Azonnali munkakezdés;
  • Versenyképes jövedelem;
  • Folyamatos szakmai támogatás;
  • Lendületes és összetartó csapat.

Jelentkezés és kapcsolattartó:
KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., Humán Erőforrás Iroda
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.

 


 

Vasúti vizsgáztatási szakértő

Főbb feladatok, munkák

  • Vasúti vizsgáztatással kapcsolatos előírások kidolgozása, karbantartása;
  • Az egyes vasúti vizsgák módszertanának kidolgozása, vizsgafeladatok összeállítása;
  • A vasúti vizsgáztatáshoz kapcsolódó informatikai rendszerek és adatbázisok kezelése, fejlesztése;
  • A képző szervezetekkel és vasúti társaságokkal kapcsolattartás;
  • Vizsgabiztosi szakmai tevékenység adminisztratív támogatása.

Az álláshoz tartozó elvárások

  • Felsőfokú végzettség;
  • Vasútszakmai tapasztalat és érdeklődés;
  • Vasúti vizsgáztatást szabályozó jogszabályok ismerete;
  • Haladó szintű MS Office ismeretek;
  • Jó kommunikációs, problémamegoldó és kapcsolatteremtő képesség;
  • Önálló, precíz, rendszerszemléletű munkavégzés.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent

  • Több vasúti infrastruktúrára érvényes képesítés;
  • VBA makró használata és fejlesztési tapasztalat.

Amit kínálunk

  • Versenyképes jövedelem
  • Szakmai támogatás a mindennapi munkavégzés során

Munkavégzés helye

  • 1033 Budapest, Polgár utca 8-10. 

Jelentkezés és kapcsolattartó:

KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., Humán Erőforrás Iroda
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.