Sütiket használunk a böngészési élmény javítására, a tartalom megjelenítésére, valamint forgalmunk elemzésére.
További információk: Süti tájékoztató
Álláslehetőségek
Vizsgálati asszisztens (PÁV) >>
Vizsgáztatási munkatárs (légügy) >>
Vizsgálati asszisztens (PÁV)
Főbb feladatok, munkák:
- Pályaalkalmassági vizsgálatokkal összefüggő feladatok ellátása;
- A vizsgálatok során az ügyfelek koordinálása, tájékoztatása;
- Asszisztencia nyújtása a pszichológus munkatársak részére;
- Személyes és telefonos ügyfélmegkeresések kezelése, a beérkező igények fogadása és feldolgozása;
- Meghatározott ügyfélkapcsolati feladatok ellátása;
- Az igazgatósághoz tartozó ügyviteli és adminisztratív feladatok ellátása a szakmai programokban;
- Iratok és egyéb dokumentumok előkészítése, iktatása, postázása.
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Középfokú végzettség;
- Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat;
- Felhasználói szintű MS Office ismeret;
- Ügyfélközpontú szemlélet;
- Pontosság, megbízhatóság, diszkréció.
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Felsőfokú végzettség;
- Poszeidon iktató program ismeret;
- Közlekedési szakterületen szerzett tapasztalat.
Amit kínálunk:
- Azonnali munkakezdés;
- Versenyképes jövedelem;
- Folyamatos szakmai támogatás.
Munkavégzés helye:
- 1082 Budapest, Vajdahunyad utca 45. (Corvin negyed)
KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., Humán Erőforrás Iroda
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.
Vizsgáztatási munkatárs (légügy)
Főbb feladatok, munkák
- Elméleti vizsgáztatással kapcsolatos szervezési és vizsgafelügyeleti feladatok ellátása;
- A légügyi szakterületét érintő megkeresésekben az ügyfelek tájékoztatása;
- A légügyi vizsgáztatáshoz kapcsolódó ügyintézés ellátása;
- Kapcsolattartás magyar és angol nyelven a partnerekkel, hatóságokkal szóban és írásban egyaránt;
- Részvétel a légügyi szakterületet érintő szakmai anyagok előkészítésében, adatszolgáltatások teljesítésében, statisztikákkal és riportokkal kapcsolatos feladatok ellátásában.
Az álláshoz tartozó elvárások
- Középfokú végzettség;
- Legalább középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban;
- Szakmai fejlődés iránti elkötelezettség;
- Proaktív hozzáállás;
- Kiváló problémamegoldó és gyors döntési képesség;
- Jó kapcsolatteremtő és kommunikációs készség, valamint határozott fellépés;
- Felhasználói szintű MS Office ismeretek.
Az állás betöltéséhez előnyt jelent
- Felsőfokú végzettség;
- Felsőfokú angol nyelvtudás szóban és írásban;
- Pilóta nélküli légijármű-rendszerek területén szerzett tapasztalat;
- Légiközlekedés iránti szakmai érdeklődés.
Amit kínálunk
- Azonnali munkakezdés;
- Versenyképes jövedelem;
- Kihívásokkal teli, felelősségteljes szakmai munka;
- Stabil és hosszútávú álláslehetőség;
- Folyamatos szakmai támogatás a mindennapi munkavégzéshez.
Munkavégzés helye
- 1033 Budapest, Polgár utca 8-10.
Jelentkezés és kapcsolattartó
KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., Humán Erőforrás Iroda
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.