Álláslehetőségek

BELSŐ ELLENŐR>>

PÉNZÜGYI MUNKATÁRS>>

JOGÁSZ>>

STRATÉGIAI ÉS FEJLESZTÉSI MUNKATÁRS>>

VIZSGASZERVEZŐ>>


bb feladatok:

  • Belső ellenőrzési feladatok ellátása a Vizsgaközpont Belső Ellenőrzési Alapszabálya és Kézikönyve alapján;
  • Részvétel a Belső Ellenőrzési Alapszabály és Kézikönyv rendszeres felülvizsgálatában, illetve ezzel kapcsolatos módosítási javaslatok megfogalmazása a belső ellenőrzési vezető részére;
  • Közreműködés az éves ellenőrzési terv összeállításában, valamint az abban szereplő ellenőrzések megtervezésében és végrehajtásában;
  • Az ellenőrzési tevékenységek dokumentálása, a megállapítások és javaslatok alapján belső ellenőrzési jelentések elkészítése, egyeztetése és átadása a vezető részére;
  • A jogszabályokban meghatározott jelzési kötelezettség teljesítése szabálytalanság, hiányosság vagy jogsértés gyanúja esetén;
  • Utóellenőrzések, valamint a Felügyelőbizottság vagy az Ügyvezető által elrendelt soron kívüli ellenőrzések lefolytatása;
  • Az ellenőrzési megállapításokhoz kapcsolódó intézkedések nyomon követése;
  • Tanácsadói feladatok ellátása a Belső Ellenőrzési Kézikönyv és a Vizsgaközpont szabályzatai alapján;
  • Adatgyűjtés és előkészítő feladatok ellátása a külső ellenőrzésekhez;
  • Egyéb adminisztratív feladatok ellátása..

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • (22/2019. (XII. 23.) PM rendelet 2. § (1) bekezdés szerinti szakirányú felsőfokú végzettség;
  • Szerepeljen a Belső Ellenőri Hatósági Nyilvántartásban
  • Legalább 3 éves releváns szakmai tapasztalat;
  • Kiemelkedő rendszerszemlélet;
  • Pontosság, precizitás, önállóság;
  • Határozott, proaktív, felelősségteljes személyiség;
  • Haladó szintű MS Office ismeret és jártasság.

Amit kínálunk:

  • Azonnali munkakezdés;
  • Versenyképes jövedelem;
  • Szakmai képzéseken való részvételi lehetőség.

Jogviszony időtartama:

  • Határozatlan idejű munkaviszony

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

  • 1033 Budapest, Polgár utca 8-10.

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Munkakör betöltésének időpontja:

  • Az állás azonnal betölthető

Jelentkezés és kapcsolattartó:

KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., Humán Erőforrás Iroda
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.


Főbb feladatok:

  • Vevő számlázás, egyenlegközlők, fizetési felszólítások elkészítése;
  • Pénzkezelő hellyel kapcsolatos feladatok ellátása;
  • Azonosítatlan tételek kezelése, visszautalások előkészítése;
  • Beérkező levelek iktatása és rendszerezése;
  • Dokumentumok kezelése, nyilvántartások naprakészen tartása;
  • Adminisztratív támogatás a pénzügyi és más belső folyamatokhoz kapcsolódóan;
  • Kapcsolattartás vezetőkkel, társosztályokkal, illetve partnerekkel.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Középfokú, szakirányú végzettség;
  • Hasonló területen szerzett 2-3 év szakmai tapasztalat;
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek;
  • Megbízhatóság és jó kommunikációs készség;
  • Problémamegoldó és kapcsolatteremtő képesség;
  • Önállóság és precíz munkavégzés;
  • Csapatmunkában való aktív részvétel.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Vállalatirányítási rendszer kezelésében szerzett gyakorlat;
  • Iktatási és dokumentumkezelési folyamatokban való jártasság.

Amit kínálunk:

  • Azonnali munkakezdés;
  • Versenyképes jövedelem;
  • Szakmai támogatást nyújtunk a mindennapi munkavégzésedhez;
  • Egy összetartó, barátságos csapat tagjaként dolgozhatsz, ahol a jókedv és a közös célok mindennapossá teszik a motivációt.

Jogviszony időtartama:

  • Határozatlan idejű munkaviszony

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

  • 1033 Budapest, Polgár utca 8-10.

Jelentkezés és kapcsolattartó:

KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., Humán Erőforrás Iroda
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.

 


Jogász

bb feladatok:

  • Az érintett szervezeti egységek számára jogi szakmai támogatás biztosítása, jogi tanácsadás nyújtása;
  • Részvétel a kötelezettségvállalások jogi véleményezésében;
  • Jogi állásfoglalások készítése;
  • Közreműködés a Vizsgaközpont szerződéseinek elkészítésében, véleményezésében, módosításában, okiratszerkesztésben;
  • A Vizsgaközpont belső szabályalkotási tevékenységében való közreműködés;
  • Szerződések jogi ellenjegyzésében való részvétel;
  • A mindenkor hatályos adatbiztonsági és adatvédelmi szabályzatban rögzített feladatok ellátása,
  • Kapcsolattartás külső ügyvédekkel, ügyvédi irodákkal, szakértőkkel. 
  • A Vizsgaközpont feladatellátásához kapcsoló adatkezelést, adatfeldolgozást, adatvédelmet, információ biztonságot érintő iratok előkészítésében, véleményezésében való részvétel.
     

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Jogi egyetemi végzettség;
  • Legalább 2 éves szakmai tapasztalat;
  • Felhasználó szintű MS Office ismeretek;
  • Szakmai érdeklődés, strukturált gondolkodásmód;
  • Önálló, precíz, rendszerszemléletű munkavégzés, monotonitástűrés;
  • Jó kommunikációs, problémamegoldó és kapcsolatteremtő képesség.

Előnyt jelent:

  • Jogi szakvizsga megléte,
  • Adatvédelmi és kiberbiztonsági alapismeretek,
  • Adatvédelmi szakjogász végzettség.

Amit kínálunk:

  • Azonnali munkakezdés;
  • Versenyképes jövedelem;
  • Folyamatos szakmai támogatás;
  • Lendületes és összetartó csapat.

Jogviszony időtartama:

  • Határozatlan idejű munkaviszony

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

  • 1033 Budapest, Polgár utca 8-10.

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Munkakör betöltésének időpontja:

  • Az állás azonnal betölthető

Jelentkezés és kapcsolattartó:

KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., Humán Erőforrás Iroda
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.


bb feladatok:

  • Az üzleti feladatokhoz kapcsolódó beszerzések operatív támogatása, dokumentálása;
  • Információ- és adatszolgáltatás a Vizsgaközpont, partnerek és társszervezetek részére;
  • Közreműködés a Vizsgaközpont üzleti folyamatait érintő projektekben;
  • Kimutatások készítése vezető részére;
  • Hibakezelési és koordinációs folyamatokban való részvétel;
  • Nyilvántartások vezetése, létrehozása, adatrögzítés és adatkezelés;
  • Eszközgazdálkodással, és jogosultságok igénylésével összefüggő dokumentálás;
  • Iktatási, iratkezelési és belső szervezési feladatok ellátása;
  • Leltározások koordinálása és nyomon követése az országos hálózatban;
  • A munkáltató által meghatározott további feladatok ellátása.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Középfokú végzettség;
  • Legalább 3 éves releváns területen szerzett tapasztalat;
  • Emeltszintű számítástechnikai ismeret;
  • Kiváló kommunikációs képesség;
  • Együttműködési képesség;
  • Pontosság, precizitás, önállóság;
  • Határozott, proaktív, felelősségteljes személyiség.

Amit kínálunk:

  • Azonnali munkakezdés;
  • Versenyképes jövedelem;
  • Szakmai képzéseken való részvételi lehetőség;
  • Innovatív környezet;
  • Együttműködő, lelkes, elhívatott csapat;
  • Stabil vállalati háttér és korszerű infrastruktúra.

Jogviszony időtartama:

  • Határozatlan idejű munkaviszony

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

  • 1082 Budapest, Vajdahunyad utca 45. 

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Munkakör betöltésének időpontja:

  • Az állás azonnal betölthető

Jelentkezés és kapcsolattartó:

KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., Humán Erőforrás Iroda
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.


Vizsgaszervező

bb feladatok:

  • Az elméleti és gyakorlati vizsgák megszervezése;
  • A vizsgaszervezéshez kapcsolódó ügyviteli és adminisztratív feladatok ellátása a szakmai programokban;
  • Személyes és telefonos ügyfélmegkeresések kezelése, a beérkező igények fogadása és feldolgozása;
  • Kapcsolattartás a társosztályokkal és a partnerekkel.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Legalább középfokú végzettség;
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek;
  • Megbízhatóság és jó kommunikációs készség;
  • Problémamegoldó és kapcsolatteremtő képesség;
  • Önállóság, dinamikus és precíz munkavégzés;
  • Csapatmunkában való aktív részvétel.

Előnyt jelent:

  • Felsőfokú végzettség

Amit kínálunk:

  • Azonnali munkakezdés;
  • Versenyképes jövedelem;
  • Összetartó, támogató csapat.

Jogviszony időtartama:

  • Határozatlan idejű munkaviszony

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

  • 1033 Budapest, Polgár utca 8-10.

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Munkakör betöltésének időpontja:

  • Az állás azonnal betölthető

Jelentkezés és kapcsolattartó:

KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., Humán Erőforrás Iroda
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.