Álláslehetőségek

IRATKEZELÉSI KOORDINÁTOR >
VIZSGASZERVEZŐ (BÉKÉSCSABA) >
ÜGYFÉLKAPCSOLATI KOORDINÁTOR >
PSZICHOLÓGUS >
SZAKRENDSZERI KOORDINÁTOR >


Iratkezelési koordinátor

Főbb feladatok:

  • Vizsgaközpont működésével kapcsolatos iratkezelési folyamatok koordinálása országos illetékességgel;
  • Iratkezelést és iktatást végző munkatársak szabályszerű feladatellátásának támogatása;
  • Iratanyagok rendszeres felülvizsgálatának koordinálása;
  • Magyar Nemzeti Levéltárral való kapcsolattartás;
  • Levéltárnak átadható iratokkal, selejtezéssel kapcsolatos ügyintézés koordinálása;
  • Digitális iratkezelés megvalósítása és fejlesztése;
  • Elektronikus iratkezelő rendszer üzemeltetőjével való kapcsolattartás;
  • Belső oktatási anyagok készítése, képzések és tájékoztatók megtartása iratkezeléssel kapcsolatban;
  • Az iratkezelés rendszerének folyamatos felülvizsgálata, szabályozására vonatkozó javaslatok megfogalmazása;
  • Az irattárazás rendszerének felügyelete, folyamatos felülvizsgálata;
  • Postázási tevékenység koordinálása.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Legalább középfokú végzettség;
  • Legalább 3 éves releváns szakmai tapasztalat;
  • Kiemelkedő rendszerszemlélet;
  • Kiváló kommunikációs képesség;
  • Együttműködési képesség;
  • Pontosság, precizitás, önállóság;
  • Határozott, proaktív, felelősségteljes személyiség;
  • Haladó szintű MS Office ismeret és jártasság.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Felsőfokú végzettség;
  • Levéltárosi, vagy irattárosi, vagy ezzel „egyenértékű” szakmai képesítés;
  • Elektronikus iratkezelő rendszer felhasználói szintű ismerete (Poszeidon, DMS One, ANDOC, KulcsSoft).

Amit kínálunk:

  • Azonnali munkakezdés;
  • Versenyképes jövedelem;
  • Szakmai képzéseken való részvételi lehetőség.

Jogviszony időtartama:

  • Határozatlan idejű munkaviszony

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

  • 1033 Budapest, Polgár utca 8-10. 

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást.

Munkakör betöltésének időpontja:

  • Az állás azonnal betölthető.

Jelentkezés és kapcsolattartó:

KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft. – Humán Erőforrás Iroda
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.


Vizsgaszervező (Békéscsaba)

Főbb feladatok:

  • Elméleti és gyakorlati járművezetői vizsgák szervezése szakmai programban;
  • Vizsgajelentkezések tartalmi helyességének ellenőrzése, jelentkezések visszaigazolása;
  • Szakmai dokumentációk előkészítése;
  • Ügyviteli rendszerben történő adminisztrációs feladatok ellátása;
  • Kapcsolattartás a partnerekkel és a társosztályokkal.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Középfokú végzettség, felsőfokú végzettség előnyt jelent;
  • Irodai környezetben szerzett tapasztalat;
  • Felhasználói szintű MS Office ismeret;
  • Jó kommunikációs, problémamegoldó és kapcsolatteremtő képesség;
  • Önálló, precíz, rendszerszemléletű munkavégzés.

Amit kínálunk:

  • Azonnali munkakezdés;
  • Versenyképes jövedelem;
  • Szakmai támogatás a mindennapi munkavégzés során;
  • Lendületes és összetartó csapat.

Jogviszony időtartama:

  • Határozatlan idejű munkaviszony

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

  • 5600 Békéscsaba, Szarvasi u. 107.

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást.

Munkakör betöltésének időpontja:

  • Az állás azonnal betölthető.

Jelentkezés és kapcsolattartó:

KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft. – Humán Erőforrás Iroda
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.


Ügyfélkapcsolati koordinátor

Főbb feladatok:

  • Back office tevékenyégek ellátása (adminisztratív, dokumentációs, szervezési és kapcsolattartási teendők)
  • Folyamatos együttműködés a Vizsgaközponton belül működő szakterületekkel és back-office feladatokat ellátó társ-területekkel
  • A Vizsgaközponthoz érkező panaszok napi nyomon követése, kapcsolódó feladatok ellátása
  • A Vizsgaközponthoz kapcsolódó panaszok regisztrálása, határidők tartása
  • Riportok, jelentések, bemutatók, prezentációk készítése
  • Részvétel szakmai projektek előkészítésében, szakmai háttéranyagok összeállításában

Az álláshoz kapcsolódó elvárások:

  • Középfokú végzettség, felsőfokú végzettség előnyt jelent;
  • Irodai környezetben szerzett tapasztalat;
  • Felhasználói szintű MS Office ismeret;
  • Jó kommunikációs, problémamegoldó és kapcsolatteremtő képesség;
  • Önálló, precíz, rendszerszemléletű munkavégzés.

Előnyt jelent:

  • Felsőfokú végzettség;
  • Iktatórendszer használatában szerzett tapasztalat.

Amit kínálunk:

  • Azonnali munkakezdés;
  • Versenyképes jövedelem;
  • Folyamatos támogatás a mindennapi munkavégzés során;
  • Lendületes és összetartó csapat.

Jogviszony időtartama:

  • Határozatlan idejű munkaviszony

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

  • 1033 Budapest, Polgár utca 8-10.

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást.

Munkakör betöltésének időpontja:

  • Az állás azonnal betölthető.

Jelentkezés és kapcsolattartó:

KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft. – Humán Erőforrás Iroda
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást. 


Pszichológus

Főbb feladatok, munkák:

  • Közlekedésbiztonság érdekében, országos illetékességgel, a jogszabály által meghatározott közúti gépjárművezetők pályaalkalmassági vizsgálata;
  • Rendkívüli és az előzetes pályaalkalmassági vizsgálati eljárás lefolytatása során pályaalkalmassági döntés meghozatala;
  • Részvétel a felülvizsgálati bizottság munkájában;
  • Részvétel a pályaalkalmassági vizsgálati tevékenység folyamatos fejlesztésében;
  • Részvétel a közlekedéspszichológiával összefüggő közlekedésbiztonsági kutatásokban.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • MA pszichológiai szakirányon szerzett végzettség;
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek;
  • Pontosság, megbízhatóság, diszkréció;
  • Szakmai érdeklődés;
  • Önálló munkavégzés, csapatmunkára való képesség;
  • Monotonitástűrés.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Felnőtt klinikai és mentálhigiénés szakirányú szakképzettség vagy felnőtt klinikai és egészségpszichológiai szakirányon végzett mesterképzés; 
  • Hasonló munkakörben szerzett 1-3 év tapasztalat;
  • Pszichológiai tesztekben szerzett jártasság (Rorschach teszt).

Amit kínálunk:

  • Határozott idejű szerződés;
  • Azonnali munkakezdés;
  • Versenyképes jövedelem;
  • Folyamatos szakmai támogatás;
  • Összetartó, vidám, fiatalos csapat.

Munkavégzés helye:

  • 1082 Budapest, Vajdahunyad utca 45. (Corvin negyed)

Egyéb juttatások:

  • Szakmai tréningek

Jelentkezés és kapcsolattartó:

KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., Humán Erőforrás Iroda
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.


Szakrendszeri koordinátor

Főbb feladatok:

  • Vizsgáztatási- és a hozzá kapcsolódó szakrendszerek vizsgálata a szabályozási környezetnek való megfelelés érdekében;
  • Részvétel az alkalmazások továbbfejlesztésében szakmai oldalról;
  • Tableteken futó alkalmazás tesztelési folyamatában való részvétel;
  • Üzleti igények informatikai igénnyé formálása;
  • Jogosultságigénylések koordinálása;
  • Hibajavítások, adatkezelések, fejlesztési és módosítási igények, valamint további támogatási feladatok nyilvántartása és koordinálása;
  • Elkészült javítások tesztelése, dokumentálása és átvétele;
  • Szoros együttműködés az alkalmazás fejlesztőjével és az üzemeltetési csapattal;
  • Szakrendszerekkel kapcsolatos technikai segítségnyújtás a munkatársak részére.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Középfokú végzettség;
  • Legalább 2 éves igazgatási / informatikai / közlekedési területen szerzett tapasztalat;
  • Kiemelkedő rendszerszemlélet;
  • Kiváló kommunikációs képesség;
  • Együttműködési képesség;
  • Pontosság, precizitás, önállóság;
  • Határozott, proaktív, felelősségteljes személyiség.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Közlekedésszakmai tapasztalat és érdeklődés;
  • Közlekedési szabályzókban (jogszabályok, szakmai ajánlások) való jártasság;
  • Alkalmazás szerepkörökkel és jogosultsági rendszerrel kapcsolatos tapasztalat;
  • Alkalmazásműködtetéssel összefüggő IT tapasztalat.

Amit kínálunk:

  • Azonnali munkakezdés;
  • Versenyképes jövedelem;
  • Szakmai képzéseken való részvételi lehetőség;
  • Innovatív környezet;
  • Együttműködő, lelkes, elhívatott csapat;
  • Stabil vállalati háttér és korszerű infrastruktúra.

Jogviszony időtartama:

  • Határozatlan idejű munkaviszony

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

  • 1082 Budapest, Vajdahunyad utca 45. 

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Munkakör betöltésének időpontja:

  • Az állás azonnal betölthető

Jelentkezés és kapcsolattartó:

KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., Humán Erőforrás Iroda
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.