Álláslehetőségek

Kontroller

Vizsgaszervező

Vasúti vizsgáztatási szakértő


Kontroller

Főbb feladatok, munkák

  • Éves és középtávú üzleti tervezésében való közreműködés;
  • Részvétel az üzleti és pénzforgalmi tervek teljesülésének ellenőrzésében és az ezzel kapcsolatos beszámolók összeállításában havi-negyedéves gyakorisággal;
  • Részvétel az üzleti terv esetleges módosítása során a keretek felhasználhatóságának monitoring feladataiban (visszamérés);
  • Projektek, beszerzések, beruházások kontrolling feladatának ellátása;
  • Részvétel a költségfelosztás rendszerének működtetésében;
  • A kontrolling dimenziók rendszerének működtetése,;
  • Önköltségszámítási és jövedelmezőségi számítások, elemzések készítése;
  • Döntés-előkészítéshez kapcsolódó gazdasági számítások végzése;
  • Üzletági/szakterületi szintű terv-tény és forecast adatok, költségelemzések készítése és kiértékelése;
  • Részvétel a szerződés nyilvántartási rendszer vezetésében;
  • A Társaság irányítását segítő, döntést előkészítő pénzügyi státuszok és ad-hoc jellegű riportok összeállítása;
  • Társosztályokkal való folyamatos együttműködés.

Az álláshoz tartozó elvárások

  • Felsőfokú pénzügyi/gazdasági végzettség;
  • Hasonló munkakörben szerzett legalább 3 éves tapasztalat;
  • Magas szintű MS Office ismeretek;
  • Szakmai érdeklődés, strukturált gondolkodásmód;
  • Önálló, precíz, rendszerszemléletű munkavégzés, monotonitástűrés;
  • Jó kommunikációs, problémamegoldó és kapcsolatteremtő képesség.

Amit kínálunk

  • Azonnali munkakezdés;
  • Versenyképes jövedelem;
  • Folyamatos szakmai támogatás;
  • Lendületes és összetartó csapat.

Munkavégzés helye

  • 1033 Budapest, Polgár utca 8-10.

Jelentkezés és kapcsolattartó

KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., Humán Erőforrás Iroda 
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!

További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.


Vizsgaszervező

Főbb feladatok, munkák

  • Elméleti és gyakorlati járművezetői vizsgák szervezése szakmai programban
  • Vizsgajelentkezések tartalmi helyességének ellenőrzése, jelentkezések visszaigazolása
  • Szakmai dokumentációk előkészítése
  • Ügyviteli rendszerben történő adminisztrációs feladatok ellátása
  • Kapcsolattartás a partnerekkel és a társosztályokkal

Az álláshoz tartozó elvárások

  • Középfokú végzettség, felsőfokú végzettség előnyt jelent
  • Irodai környezetben szerzett tapasztalat
  • Felhasználói szintű MS Office ismeret
  • Jó kommunikációs, problémamegoldó és kapcsolatteremtő képesség
  • Önálló, precíz, rendszerszemléletű munkavégzés

Amit kínálunk

  • Azonnali munkakezdés
  • Versenyképes jövedelem
  • Szakmai támogatás a mindennapi munkavégzés során
  • Lendületes és összetartó csapat
  • Határozott idejű munkaszerződés 2026. júliusáig

Munkavégzés helye

  • 9028 Győr, Tatai út 3.

Jelentkezés és kapcsolattartó 

KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., Humán Erőforrás Iroda 
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!

További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást. 


Vasúti vizsgáztatási szakértő

Főbb feladatok, munkák

  • Vasúti vizsgáztatással kapcsolatos előírások kidolgozása, karbantartása;
  • Az egyes vasúti vizsgák módszertanának kidolgozása, vizsgafeladatok összeállítása;
  • A vasúti vizsgáztatáshoz kapcsolódó informatikai rendszerek és adatbázisok kezelése, fejlesztése;
  • A képző szervezetekkel és vasúti társaságokkal kapcsolattartás;
  • Vizsgabiztosi szakmai tevékenység adminisztratív támogatása.

Az álláshoz tartozó elvárások

  • Felsőfokú végzettség;
  • Vasútszakmai tapasztalat és érdeklődés;
  • Vasúti vizsgáztatást szabályozó jogszabályok ismerete;
  • Haladó szintű MS Office ismeretek;
  • Jó kommunikációs, problémamegoldó és kapcsolatteremtő képesség;
  • Önálló, precíz, rendszerszemléletű munkavégzés.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent

  • Több vasúti infrastruktúrára érvényes képesítés;
  • VBA makró használata és fejlesztési tapasztalat.

Amit kínálunk

  • Versenyképes jövedelem
  • Szakmai támogatás a mindennapi munkavégzés során

Munkavégzés helye

  • 1033 Budapest, Polgár utca 8-10.

Jelentkezés és kapcsolattartó 

KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., Humán Erőforrás Iroda 
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre! 

További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.