Álláslehetőségek

Nyitott pozícióink

Járművezetői vizsgabiztos >>
Vizsgáztatási referens (szaktanfolyami vizsgabiztos) >>
Kontroller >>
Vasúti vizsgabiztos >>
Működéstámogatási munkatárs>>
Igazgatósági koordinátor>>

 

Járművezetői vizsgabiztos

 

Főbb feladatok, munkák

  • Közúti járművezetők elméleti és gyakorlati vizsgáztatása megyei / regionális illetékességgel;
  • Közúti közlekedési szakemberek vizsgáztatása megyei / regionális illetékességgel;
  • Vizsgáztatási tevékenység során a vizsgára bocsátás és a vizsgáztatás tárgyi feltételeinek ellenőrzése;
  • Vizsgaesemények jogszerű és szakszerű zavartalan lebonyolítása, a vizsgaeredmény megállapítása;
  • Vizsgáztatási tevékenység során észlelt szabálytalan közúti járművezető képzés körülményeinek dokumentálása; 
  • Megfelelő képesítés birtokában eseti részvétel utánképzési tevékenység ellátásában;
  • Vizsgáztatáshoz kapcsolódó ügyviteli feladatok ellátása.

Az álláshoz tartozó elvárások

  • Közúti járművezető vizsgabiztosi képesítés gyakorlati vizsgák vonatkozásában;
  • Érvényes vezetői engedély;
  • Személygépkocsi használat a vizsgahelyekre történő eljutás érdekében;
  • Szakmai fejlődés iránti elkötelezettség;
  • Kiváló problémamegoldó és gyors döntési képesség;
  • Jó kapcsolatteremtő és kommunikációs készség, valamint határozott fellépés;
  • Önállóság és precíz munkavégzés;
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent

  • Közlekedésmérnök végzettség;
  • Utánképzés foglalkozásvezetői végzettség.

Amit kínálunk

  • Azonnali munkakezdés;
  • Versenyképes jövedelem;
  • Folyamatos szakmai fejlesztések, továbbképzések;
  • Összetartó, támogató csapat.

Munkavégzés helye

  • Országos

Jelentkezés és kapcsolattartó
KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., HR szakterület 
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.


 

Vizsgáztatási referens (szaktanfolyami vizsgabiztos)

 

Főbb feladatok, munkák

  • Szaktanfolyami vizsgabiztosi feladatok ellátása országos illetékességgel a közúti közlekedési szakemberek elméleti és gyakorlati vizsgáztatása terén;
  • Járművezető vizsgabiztosi feladatok ellátása országos illetékességgel a közúti járművezetők elméleti és gyakorlati vizsgáztatása terén;
  • Részvétel a vizsgáztatással kapcsolatos szakmai anyagok előkészítésében, véleményezésében;
  • Vizsgáztatással kapcsolatos szakmai prezentációk, kimutatások készítése, esetenként szakmai előadások tartása.

Az álláshoz tartozó elvárások

  • Felsőfokú műszaki végzettség;
  • Közúti járművezető vizsgabiztosi képesítés;
  • Személygépkocsi használat a vizsgahelyekre történő eljutás érdekében;
  • Munkavégzés az egész ország területén;
  • Szakmai fejlődés iránti elkötelezettség;
  • Kiváló problémamegoldó és gyors döntési képesség;
  • Jó kapcsolatteremtő és kommunikációs készség, valamint határozott fellépés;
  • Önállóság és precíz munkavégzés;
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent

  • Közlekedésmérnök végzettség;
  • Szaktanfolyami képesítések.

Amit kínálunk

  • Azonnali munkakezdés;
  • Versenyképes jövedelem;
  • Folyamatos szakmai támogatás;
  • Összetartó, vidám, fiatalos csapat.

Munkavégzés helye

Országos

Jelentkezés és kapcsolattartó

KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., HR szakterület
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.

 

Kontroller


Főbb feladatok, munkák

  • A kontrolling tevékenységével kapcsolatos irányelvek, szabályzatok kidolgozásában való közreműködés a szakmai területekkel együttműködve;
  • Éves és középtávú üzleti tervezésében való közreműködés;
  • Az üzleti és pénzforgalmi tervek teljesülésének ellenőrzése és az ezzel kapcsolatos beszámolók összeállítása havi-negyedéves gyakorisággal;
  • Az üzleti terv esetleges módosítása során a keretek felhasználhatóságának monitoringja (visszamérés);
  • Projektek, beszerzések, beruházások kontrolling feladatának ellátása;
  • Költségfelosztás rendszerének működtetése;
  • A kontrolling dimenziók rendszerének működtetése, beérkező számlák költséghelyezésének elvégzése;
  • Beérkező számlák szerződésszerű teljesítésének ellenőrzése;
  • Szerződés nyilvántartási rendszer vezetése;
  • A Társaság irányítását segítő, döntést előkészítő pénzügyi státuszok és ad-hoc jellegű riportok összeállítása;
  • Társosztályokkal való folyamatos együttműködés;
  • A vezetői információs rendszer és a kontrolling rendszer folyamatos fejlesztésében való közreműködés.

Az álláshoz tartozó elvárások

  • Felsőfokú pénzügyi/gazdasági végzettség;
  • Hasonló munkakörben szerzett 1-3 év tapasztalat;
  • Magas szintű MS Office ismeretek;
  • Pontosság, megbízhatóság, diszkréció;
  • Szakmai érdeklődés;
  • Önálló munkavégzés, csapatmunkára való képesség;
  • Monotonitástűrés.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent

  • Iktatóprogram használatában jártasság

Amit kínálunk

  • Azonnali munkakezdés;
  • Versenyképes jövedelem;
  • Folyamatos szakmai támogatás;
  • Összetartó, vidám, fiatalos csapat.

Munkavégzés helye

1033 Budapest, Polgár utca 8-10.

Egyéb juttatások

  • Szakmai tréningek.

Jelentkezés és kapcsolattartó

KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., HR szakterület
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.

 

Vasúti vizsgabiztos

 

Főbb feladatok, munkák

  • Vasúti alapképzések szakmai irányítása;
  • Vasúti oktatások és vizsgák ellenőrzése; 
  • Vizsgáztatással összefüggő adminisztratív feladatok ellátása;
  • Vasúti vizsgák módszertanának, kérdéssorának kidolgozása;
  • Kapcsolattartás a külső partnerekkel;
  • Riportok és kimutatások készítése. 

Az álláshoz tartozó elvárások

  • Felsőfokú végzettség;
  • Vasúti vizsgabiztosi kinevezés, vagy a vasúti vizsgabiztosi kinevezés feltételeinek való megfelelés;
  • Országos, elővárosi vagy városi pályahálózathoz kapcsolódó érvényes vasútszakmai szakképesítés;
  • Vasúti területen szerzett 3-5 éves tapasztalat;
  • Felhasználói szintű MS Office ismeret;
  • Kiváló problémamegoldó és gyors döntési képesség;
  • Jó kapcsolatteremtő készség és határozott fellépés;
  • Önállóság és precíz munkavégzés.

Amit kínálunk

  • Azonnali munkakezdés;
  • Versenyképes jövedelem;
  • Folyamatos szakmai támogatás;
  • Összetartó, fiatalos csapat.

Munkavégzés helye

  • 1033 Budapest, Polgár utca 8-10., illetve az országos lefedettségű vizsgahelyszíneken.

Egyéb juttatások

  • Szakmai tréningek

Jelentkezés és kapcsolattartó

KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., HR szakterület
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.

 

Működéstámogatási munkatárs

 

Főbb feladatok, munkák

  • Ingatlanüzemeltetés és ingatlanfejlesztés biztosítása a régióhoz tartozó ingatlanok viszonylatában (hibák feltárása, javaslattétel a hibák kijavításának módjára; partnerek felkutatása, helyszíni bejárások szervezése, árajánlatok beszerzése, a teljesítés figyelemmel kísérése, részvétel a műszaki átvételben);
  • A régióban felmerülő beszerzési igények összeállítása;
  • A területéhez tartozó vállalati gépjárművek állapotának figyelemmel kísérése, a járművek kötelező és soron kívüli szervizelésének megszervezése, gépjárművekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása;
  • Szállítási feladatok a budapesti székhely, a régiós központok és a megyei kirendeltségek között;
  • Eszközök átadásában, visszavételében való részvétel, ehhez kapcsolódó dokumentációk elkészítése;
  • Kisebb javítási munkálatok elvégzése a régióban;
  • Munka- és tűzvédelmi ellenőrzési feladatok ellátása és adminisztrálása;
  • Közüzemi szolgáltatásokkal kapcsolatos teendők ügyintézése;
  • A beszerzési és ingatlanfelújítási terv elkészítésében való részvétel;
  • Havi, negyedéves és éves riportok elkészítése.

Az álláshoz tartozó elvárások

  • Középfokú végzettség (előnyt jelent műszaki területen szerzett végzettség);
  • Üzemeltetési területen szerzett tapasztalat és műszaki alapismeretek;
  • B kategóriás vezetői engedély és vezetési gyakorlat;
  • Kiemelkedő problémamegoldó készség;
  • Önálló, precíz, pontos, felelősségteljes munkavégzés;
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek.

Amit kínálunk

  • Azonnali munkakezdés
  • Versenyképes jövedelem
  • Stabil és hosszútávú álláslehetőség
  • Folyamatos szakmai támogatás

Munkavégzés helye

Regionális működéssel a következő helyszínekre keressük a munkatársainkat: Nyíregyháza, Pécs, Salgótarján, Szeged, Veszprém, Zalaegerszeg

Egyéb juttatások

  • Szakmai tréningek

Jelentkezés és kapcsolattartó
KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., HR szakterület
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.

 

Igazgatósági koordinátor

 

Főbb feladatok, munkák

  • Az Igazgatóság operatív folyamatainak támogatása, vezetőkkel való szoros együttműködés;
  • Felsővezetői asszisztencia ellátása;
  • Poszeidon iktatóprogram és a belső szakrendszer (PILOTA) kezelése;
  • Kimutatások, riportok és prezentációk készítése;
  • Az Igazgatóságon dolgozó munkatársak munkafolyamatainak összehangolása;
  • Kapcsolattartás az ügyfelekkel, beérkező levelek kezelése és megválaszolása;
  • Postázás és egyéb adminisztrációs feladatok ellátása.

Az álláshoz tartozó elvárások

  • Felsőfokú végzettség;
  • Hasonló munkakörben szerzett 1-3 év tapasztalat;
  • Erős felhasználói szintű MS Office ismeret;
  • Pontosság, megbízhatóság, diszkréció;
  • Rendszerszemlélet, strukturált gondolkodás;
  • Szervezői és problémamegoldó képesség;
  • Önálló munkavégzés, csapatmunkára való képesség.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent

  • Iktatóprogram használatában való jártasság
  • Hasonló munkakörben szerzett több éves tapasztalat

Amit kínálunk

  • Azonnali munkakezdés
  • Versenyképes jövedelem
  • Folyamatos szakmai támogatás
  • Összetartó, vidám, fiatalos csapat

Munkavégzés helye

1082 Budapest, Vajdahunyad utca 45.

Egyéb juttatások

  • Szakmai tréningek

Jelentkezés és kapcsolattartó
KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., HR szakterület
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.

Az Adatvédelmi tájékoztató itt érhető el >>