Álláslehetőségek
Nyitott pozícióink
Járművezetői vizsgabiztos >>
Vizsgáztatási referens (szaktanfolyami vizsgabiztos) >>
Kontroller >>
Vasúti vizsgabiztos >>
Működéstámogatási munkatárs>>
Igazgatósági koordinátor>>
Járművezetői vizsgabiztos
Főbb feladatok, munkák
- Közúti járművezetők elméleti és gyakorlati vizsgáztatása megyei / regionális illetékességgel;
- Közúti közlekedési szakemberek vizsgáztatása megyei / regionális illetékességgel;
- Vizsgáztatási tevékenység során a vizsgára bocsátás és a vizsgáztatás tárgyi feltételeinek ellenőrzése;
- Vizsgaesemények jogszerű és szakszerű zavartalan lebonyolítása, a vizsgaeredmény megállapítása;
- Vizsgáztatási tevékenység során észlelt szabálytalan közúti járművezető képzés körülményeinek dokumentálása;
- Megfelelő képesítés birtokában eseti részvétel utánképzési tevékenység ellátásában;
- Vizsgáztatáshoz kapcsolódó ügyviteli feladatok ellátása.
Az álláshoz tartozó elvárások
- Közúti járművezető vizsgabiztosi képesítés gyakorlati vizsgák vonatkozásában;
- Érvényes vezetői engedély;
- Személygépkocsi használat a vizsgahelyekre történő eljutás érdekében;
- Szakmai fejlődés iránti elkötelezettség;
- Kiváló problémamegoldó és gyors döntési képesség;
- Jó kapcsolatteremtő és kommunikációs készség, valamint határozott fellépés;
- Önállóság és precíz munkavégzés;
- Felhasználói szintű MS Office ismeretek.
Az állás betöltéséhez előnyt jelent
- Közlekedésmérnök végzettség;
- Utánképzés foglalkozásvezetői végzettség.
Amit kínálunk
- Azonnali munkakezdés;
- Versenyképes jövedelem;
- Folyamatos szakmai fejlesztések, továbbképzések;
- Összetartó, támogató csapat.
Munkavégzés helye
- Országos
Jelentkezés és kapcsolattartó
KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., HR szakterület
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.
Vizsgáztatási referens (szaktanfolyami vizsgabiztos)
Főbb feladatok, munkák
- Szaktanfolyami vizsgabiztosi feladatok ellátása országos illetékességgel a közúti közlekedési szakemberek elméleti és gyakorlati vizsgáztatása terén;
- Járművezető vizsgabiztosi feladatok ellátása országos illetékességgel a közúti járművezetők elméleti és gyakorlati vizsgáztatása terén;
- Részvétel a vizsgáztatással kapcsolatos szakmai anyagok előkészítésében, véleményezésében;
- Vizsgáztatással kapcsolatos szakmai prezentációk, kimutatások készítése, esetenként szakmai előadások tartása.
Az álláshoz tartozó elvárások
- Felsőfokú műszaki végzettség;
- Közúti járművezető vizsgabiztosi képesítés;
- Személygépkocsi használat a vizsgahelyekre történő eljutás érdekében;
- Munkavégzés az egész ország területén;
- Szakmai fejlődés iránti elkötelezettség;
- Kiváló problémamegoldó és gyors döntési képesség;
- Jó kapcsolatteremtő és kommunikációs készség, valamint határozott fellépés;
- Önállóság és precíz munkavégzés;
- Felhasználói szintű MS Office ismeretek.
Az állás betöltéséhez előnyt jelent
- Közlekedésmérnök végzettség;
- Szaktanfolyami képesítések.
Amit kínálunk
- Azonnali munkakezdés;
- Versenyképes jövedelem;
- Folyamatos szakmai támogatás;
- Összetartó, vidám, fiatalos csapat.
Munkavégzés helye
Országos
KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., HR szakterület
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.
Kontroller
Főbb feladatok, munkák
- A kontrolling tevékenységével kapcsolatos irányelvek, szabályzatok kidolgozásában való közreműködés a szakmai területekkel együttműködve;
- Éves és középtávú üzleti tervezésében való közreműködés;
- Az üzleti és pénzforgalmi tervek teljesülésének ellenőrzése és az ezzel kapcsolatos beszámolók összeállítása havi-negyedéves gyakorisággal;
- Az üzleti terv esetleges módosítása során a keretek felhasználhatóságának monitoringja (visszamérés);
- Projektek, beszerzések, beruházások kontrolling feladatának ellátása;
- Költségfelosztás rendszerének működtetése;
- A kontrolling dimenziók rendszerének működtetése, beérkező számlák költséghelyezésének elvégzése;
- Beérkező számlák szerződésszerű teljesítésének ellenőrzése;
- Szerződés nyilvántartási rendszer vezetése;
- A Társaság irányítását segítő, döntést előkészítő pénzügyi státuszok és ad-hoc jellegű riportok összeállítása;
- Társosztályokkal való folyamatos együttműködés;
- A vezetői információs rendszer és a kontrolling rendszer folyamatos fejlesztésében való közreműködés.
Az álláshoz tartozó elvárások
- Felsőfokú pénzügyi/gazdasági végzettség;
- Hasonló munkakörben szerzett 1-3 év tapasztalat;
- Magas szintű MS Office ismeretek;
- Pontosság, megbízhatóság, diszkréció;
- Szakmai érdeklődés;
- Önálló munkavégzés, csapatmunkára való képesség;
- Monotonitástűrés.
Az állás betöltéséhez előnyt jelent
- Iktatóprogram használatában jártasság
Amit kínálunk
- Azonnali munkakezdés;
- Versenyképes jövedelem;
- Folyamatos szakmai támogatás;
- Összetartó, vidám, fiatalos csapat.
Munkavégzés helye
1033 Budapest, Polgár utca 8-10.
Egyéb juttatások
- Szakmai tréningek.
KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., HR szakterület
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.
Vasúti vizsgabiztos
Főbb feladatok, munkák
- Vasúti alapképzések szakmai irányítása;
- Vasúti oktatások és vizsgák ellenőrzése;
- Vizsgáztatással összefüggő adminisztratív feladatok ellátása;
- Vasúti vizsgák módszertanának, kérdéssorának kidolgozása;
- Kapcsolattartás a külső partnerekkel;
- Riportok és kimutatások készítése.
Az álláshoz tartozó elvárások
- Felsőfokú végzettség;
- Vasúti vizsgabiztosi kinevezés, vagy a vasúti vizsgabiztosi kinevezés feltételeinek való megfelelés;
- Országos, elővárosi vagy városi pályahálózathoz kapcsolódó érvényes vasútszakmai szakképesítés;
- Vasúti területen szerzett 3-5 éves tapasztalat;
- Felhasználói szintű MS Office ismeret;
- Kiváló problémamegoldó és gyors döntési képesség;
- Jó kapcsolatteremtő készség és határozott fellépés;
- Önállóság és precíz munkavégzés.
Amit kínálunk
- Azonnali munkakezdés;
- Versenyképes jövedelem;
- Folyamatos szakmai támogatás;
- Összetartó, fiatalos csapat.
Munkavégzés helye
- 1033 Budapest, Polgár utca 8-10., illetve az országos lefedettségű vizsgahelyszíneken.
Egyéb juttatások
- Szakmai tréningek
KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., HR szakterület
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.
Működéstámogatási munkatárs
Főbb feladatok, munkák
- Ingatlanüzemeltetés és ingatlanfejlesztés biztosítása a régióhoz tartozó ingatlanok viszonylatában (hibák feltárása, javaslattétel a hibák kijavításának módjára; partnerek felkutatása, helyszíni bejárások szervezése, árajánlatok beszerzése, a teljesítés figyelemmel kísérése, részvétel a műszaki átvételben);
- A régióban felmerülő beszerzési igények összeállítása;
- A területéhez tartozó vállalati gépjárművek állapotának figyelemmel kísérése, a járművek kötelező és soron kívüli szervizelésének megszervezése, gépjárművekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása;
- Szállítási feladatok a budapesti székhely, a régiós központok és a megyei kirendeltségek között;
- Eszközök átadásában, visszavételében való részvétel, ehhez kapcsolódó dokumentációk elkészítése;
- Kisebb javítási munkálatok elvégzése a régióban;
- Munka- és tűzvédelmi ellenőrzési feladatok ellátása és adminisztrálása;
- Közüzemi szolgáltatásokkal kapcsolatos teendők ügyintézése;
- A beszerzési és ingatlanfelújítási terv elkészítésében való részvétel;
- Havi, negyedéves és éves riportok elkészítése.
Az álláshoz tartozó elvárások
- Középfokú végzettség (előnyt jelent műszaki területen szerzett végzettség);
- Üzemeltetési területen szerzett tapasztalat és műszaki alapismeretek;
- B kategóriás vezetői engedély és vezetési gyakorlat;
- Kiemelkedő problémamegoldó készség;
- Önálló, precíz, pontos, felelősségteljes munkavégzés;
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek.
Amit kínálunk
- Azonnali munkakezdés
- Versenyképes jövedelem
- Stabil és hosszútávú álláslehetőség
- Folyamatos szakmai támogatás
Munkavégzés helye
Regionális működéssel a következő helyszínekre keressük a munkatársainkat: Nyíregyháza, Pécs, Salgótarján, Szeged, Veszprém, Zalaegerszeg
Egyéb juttatások
- Szakmai tréningek
Jelentkezés és kapcsolattartó
KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., HR szakterület
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.
Igazgatósági koordinátor
Főbb feladatok, munkák
- Az Igazgatóság operatív folyamatainak támogatása, vezetőkkel való szoros együttműködés;
- Felsővezetői asszisztencia ellátása;
- Poszeidon iktatóprogram és a belső szakrendszer (PILOTA) kezelése;
- Kimutatások, riportok és prezentációk készítése;
- Az Igazgatóságon dolgozó munkatársak munkafolyamatainak összehangolása;
- Kapcsolattartás az ügyfelekkel, beérkező levelek kezelése és megválaszolása;
- Postázás és egyéb adminisztrációs feladatok ellátása.
Az álláshoz tartozó elvárások
- Felsőfokú végzettség;
- Hasonló munkakörben szerzett 1-3 év tapasztalat;
- Erős felhasználói szintű MS Office ismeret;
- Pontosság, megbízhatóság, diszkréció;
- Rendszerszemlélet, strukturált gondolkodás;
- Szervezői és problémamegoldó képesség;
- Önálló munkavégzés, csapatmunkára való képesség.
Az állás betöltéséhez előnyt jelent
- Iktatóprogram használatában való jártasság
- Hasonló munkakörben szerzett több éves tapasztalat
Amit kínálunk
- Azonnali munkakezdés
- Versenyképes jövedelem
- Folyamatos szakmai támogatás
- Összetartó, vidám, fiatalos csapat
Munkavégzés helye
1082 Budapest, Vajdahunyad utca 45.
Egyéb juttatások
- Szakmai tréningek
Jelentkezés és kapcsolattartó
KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., HR szakterület
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.