Álláslehetőségek
Iratkezelési koordinátor
Jogi előadó
Vizsgaszervező (Miskolc)
Viszgaszervező (Tatabánya)
Kontroller
Vasúti vizsgáztatási szakértő
Iratkezelési koordinátor
Főbb feladatok:
- Vizsgaközpont működésével kapcsolatos iratkezelési folyamatok koordinálása országos illetékességgel;
- Iratkezelést és iktatást végző munkatársak szabályszerű feladatellátásának támogatása;
- Iratanyagok rendszeres felülvizsgálatának koordinálása;
- Magyar Nemzeti Levéltárral való kapcsolattartás;
- Levéltárnak átadható iratokkal, selejtezéssel kapcsolatos ügyintézés koordinálása;
- Digitális iratkezelés megvalósítása és fejlesztése;
- Elektronikus iratkezelő rendszer üzemeltetőjével való kapcsolattartás;
- Belső oktatási anyagok készítése, képzések és tájékoztatók megtartása iratkezeléssel kapcsolatban;
- Postázási tevékenység koordinálása.
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Legalább középfokú végzettség;
- 3-5 éves releváns szakmai tapasztalat;
- Kiemelkedő rendszerszemlélet;
- Kiváló kommunikációs képesség;
- Együttműködési képesség;
- Pontosság, precizitás, önállóság;
- Határozott, proaktív, felelősségteljes személyiség;
- Haladó szintű MS Office ismeret és jártasság.
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Felsőfokú végzettség;
- Magyar Nemzeti Levéltár levéltári asszisztens, ügykezelő, irattáros végzettség;
- Poszeidon iktató program ismerete.
Amit kínálunk:
- Azonnali munkakezdés;
- Versenyképes jövedelem;
- Szakmai képzéseken való részvételi lehetőség.
Jogviszony időtartama:
- Határozatlan idejű munkaviszony
Foglalkoztatás jellege:
- Teljes munkaidő
Munkavégzés helye:
- 1033 Budapest, Polgár utca 8-10.
Szükséges nyelvtudás:
- Nem igényel nyelvtudást.
Munkakör betöltésének időpontja:
- Az állás azonnal betölthető.
Jelentkezés és kapcsolattartó:
KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., Humán Erőforrás Iroda
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.
Jogi előadó
Főbb feladatok:
- Részvétel a panasz- és közérdekű bejelentések kivizsgálásában és a válaszadás előkészítésében;
- Részvétel a szakterületek által előkészített szerződéstervezetek véleményezésében, véglegesítésében, aláírásra történő előkészítésében;
- Egyes működési folyamatok és szabályzatok felülvizsgálatával kapocslatos adminisztratív feladatok ellátása;
- Adatkezeléssel és adatvédelemmel kapcsolatos dokumentumok (szerződések, tájékoztatók) felülvizsgálatában, előkészítésében való részvétel;
- Rendőrségi, hatósági megkeresésekre adandó válaszok, feljelentések előkészítése;
- A Vizsgaközpont feladatainak ellátásához és működéséhez szükséges szerződés-minták elkészítése;
- Egyéb adminisztratív feladatok ellátása.
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Jogi egyetemi végzettség;
- Felhasználó szintű MS Office ismeretek;
- Szakmai érdeklődés, strukturált gondolkodásmód;
- Önálló, precíz, rendszerszemléletű munkavégzés, monotonitástűrés;
- Jó kommunikációs, problémamegoldó és kapcsolatteremtő képesség.
Amit kínálunk:
- Azonnali munkakezdés;
- Versenyképes jövedelem;
- Folyamatos szakmai támogatás;
- Lendületes és összetartó csapat.
Jogviszony időtartama:
- Határozatlan idejű munkaviszony
Foglalkoztatás jellege:
- Teljes munkaidő
Munkavégzés helye:
1033 Budapest, Polgár utca 8-10.
Szükséges nyelvtudás:
- Nem igényel nyelvtudást.
Munkakör betöltésének időpontja:
- Az állás azonnal betölthető.
Jelentkezés és kapcsolattartó:
KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., Humán Erőforrás Iroda
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.
Vizsgaszervező (Miskolc)
Főbb feladatok, munkák:
- A közúti járművezetők elméleti és gyakorlati vizsgáinak megszervezése;
- A vizsgaszervezéshez kapcsolódó ügyviteli és adminisztratív feladatok ellátása a szakmai programokban;
- Személyes és telefonos ügyfélmegkeresések kezelése, a beérkező igények fogadása és feldolgozása;
- Kapcsolattartás a társosztályokkal és a partnerekkel.
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Legalább középfokú végzettség;
- Felhasználói szintű MS Office ismeretek;
- Megbízhatóság és jó kommunikációs készség;
- Problémamegoldó és kapcsolatteremtő képesség;
- Önállóság, dinamikus és precíz munkavégzés;
- Csapatmunkában való aktív részvétel.
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Felsőfokú végzettség
Amit kínálunk:
- Azonnali munkakezdés;
- Versenyképes jövedelem;
- Összetartó, támogató csapat.
Munkavégzés helye:
3527 Miskolc, József A. u. 20.
Jelentkezés és kapcsolattartó:
KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., Humán Erőforrás Iroda
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.
Vizsgaszervező (Tatabánya)
Főbb feladatok, munkák:
- Elméleti és gyakorlati járművezetői vizsgák szervezése szakmai programban;
- Vizsgajelentkezések tartalmi helyességének ellenőrzése, jelentkezések visszaigazolása;
- Szakmai dokumentációk előkészítése;
- Ügyviteli rendszerben történő adminisztrációs feladatok ellátása;
- Kapcsolattartás a partnerekkel és a társosztályokkal.
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Középfokú végzettség, felsőfokú végzettség előnyt jelent;
- Irodai környezetben szerzett tapasztalat;
- Felhasználói szintű MS Office ismeret;
- Jó kommunikációs, problémamegoldó és kapcsolatteremtő képesség;
- Önálló, precíz, rendszerszemléletű munkavégzés.
Amit kínálunk:
- Azonnali munkakezdés;
- Versenyképes jövedelem;
- Szakmai támogatás a mindennapi munkavégzés során;
- Lendületes és összetartó csapat.
Munkavégzés helye:
2800 Tatabánya, Táncsics M. út 1/d.
Jelentkezés és kapcsolattartó:
KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., Humán Erőforrás Iroda
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.
Kontroller
Főbb feladatok, munkák:
- Éves és középtávú üzleti tervezésében való közreműködés;
- Részvétel az üzleti és pénzforgalmi tervek teljesülésének ellenőrzésében és az ezzel kapcsolatos beszámolók összeállításában havi-negyedéves gyakorisággal;
- Részvétel az üzleti terv esetleges módosítása során a keretek felhasználhatóságának monitoring feladataiban (visszamérés);
- Projektek, beszerzések, beruházások kontrolling feladatának ellátása;
- Részvétel a költségfelosztás rendszerének működtetésében;
- A kontrolling dimenziók rendszerének működtetése;
- Önköltségszámítási és jövedelmezőségi számítások, elemzések készítése;
- Döntés-előkészítéshez kapcsolódó gazdasági számítások végzése;
- Üzletági/szakterületi szintű terv-tény és forecast adatok, költségelemzések készítése és kiértékelése;
- Részvétel a szerződés nyilvántartási rendszer vezetésében;
- A Társaság irányítását segítő, döntést előkészítő pénzügyi státuszok és ad-hoc jellegű riportok összeállítása;
- Társosztályokkal való folyamatos együttműködés;
- A vezetői információs rendszer és a kontrolling rendszer folyamatos fejlesztésében való közreműködés.
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Felsőfokú pénzügyi/gazdasági végzettség;
- Hasonló munkakörben szerzett legalább 3 éves tapasztalat;
- Magas szintű MS Office ismeretek;
- Szakmai érdeklődés, strukturált gondolkodásmód;
- Önálló, precíz, rendszerszemléletű munkavégzés, monotonitástűrés;
- Jó kommunikációs, problémamegoldó és kapcsolatteremtő képesség.
Amit kínálunk:
- Azonnali munkakezdés;
- Versenyképes jövedelem;
- Folyamatos szakmai támogatás;
- Lendületes és összetartó csapat.
Jelentkezés és kapcsolattartó:
KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., Humán Erőforrás Iroda
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.
Vasúti vizsgáztatási szakértő
Főbb feladatok, munkák
- Vasúti vizsgáztatással kapcsolatos előírások kidolgozása, karbantartása;
- Az egyes vasúti vizsgák módszertanának kidolgozása, vizsgafeladatok összeállítása;
- A vasúti vizsgáztatáshoz kapcsolódó informatikai rendszerek és adatbázisok kezelése, fejlesztése;
- A képző szervezetekkel és vasúti társaságokkal kapcsolattartás;
- Vizsgabiztosi szakmai tevékenység adminisztratív támogatása.
Az álláshoz tartozó elvárások
- Felsőfokú végzettség;
- Vasútszakmai tapasztalat és érdeklődés;
- Vasúti vizsgáztatást szabályozó jogszabályok ismerete;
- Haladó szintű MS Office ismeretek;
- Jó kommunikációs, problémamegoldó és kapcsolatteremtő képesség;
- Önálló, precíz, rendszerszemléletű munkavégzés.
Az állás betöltéséhez előnyt jelent
- Több vasúti infrastruktúrára érvényes képesítés;
- VBA makró használata és fejlesztési tapasztalat.
Amit kínálunk
- Versenyképes jövedelem
- Szakmai támogatás a mindennapi munkavégzés során
Munkavégzés helye
- 1033 Budapest, Polgár utca 8-10.
Jelentkezés és kapcsolattartó:
KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., Humán Erőforrás Iroda
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.