Új online felület az iskolavezetői és a szakoktatói adatok frissítésére

2021. november 15. hétfő

November 15. és december 29. között lesz érhető el az az online felület, amelyen az iskolavezetők és szakoktatók a névjegyzékben feltüntetett elérhetőségi adataikat frissíthetik. Az elektronikus felületen létrehozott bejelentők a KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont ügyfélszolgálatain adhatók le – ezeket a Vizsgaközpont automatikusan továbbítja a névjegyzéket vezető hatóság számára.

A közúti közlekedésről szóló, 1988. évi I. törvény 18. § (9) bekezdésének értelmében a közlekedési hatóság (Innovációs és Technológiai Minisztérium) névjegyzéket vezet az iskolavezetői és a szakoktatói tevékenység végzésére jogosultakról. A közúti járművezetők és a közúti közlekedési szakemberek képzésének és vizsgáztatásának általános szabályairól szóló 179/2011. (IX. 2.) Korm.rendelet szerint a nyilvántartott adatokban bekövetkezett változások bejelentése kötelező – amire az érintetteknek az adatváltozást követően legfeljebb 15 nap áll rendelkezésére.

Az adatok aktualizálásának érdekében újonnan létrehozott online felület november 15-én nyílik meg az iskolavezetők és a szakoktatók előtt, akik december 29-ig ellenőrizhetik és aktualizálhatják a névjegyzékben szereplő elérhetőségi adataikat. Fontos, hogy a szakemberek valamennyi elérhetőségi adatot pontosan rögzítsenek a felületen, ahol egyébiránt a szükséges változtatások bejelentésére szolgáló nyomtatványok (Iskolavezetői elérhetőségi adatok bejelentése és Szakoktatói elérhetőségi adatok bejelentése) online kitöltésére és nyomtatására is lehetőség nyílik.

Az iskolavezetői változás-bejelentés ITT, a szakoktatók felülete pedig ITT érhető el.
Ha ön jelenleg képző szervnek nem iskolavezetője, akkor iskolavezetőként ITT, az „Értesítési adatok bejelentése iskolavezetők részére” szövegrész alatti „Bejelentés” szóra kattintva érheti el a felületet.

Az érintettek a jelzett felületekre belépve, azok jobb felső sarkában található „Bejelentés” menüpont alatt az „Új bejelentés”-re kattintva tehetik azt meg, majd a kinyomtatott PDF-et a Vizsgaközpont ügyfélszolgálatain – országszerte – leadhatják.

Az ügyintézők a nyomtatvány átvételekor személyazonosítást végeznek, ezért a nyomtatvány kizárólag személyesen adható le bármely – személyazonosításra alkalmas – okmány bemutatásával.

A beérkező bejelentéseket a Vizsgaközpont továbbítja a névjegyzéket vezető hatóság számára.
A KAV ügyfélszolgálatainak elérhetőségei ITT érhetők el.

MA ESTE RÖVID IDEIG A KÖKÉNY RENDSZER NEM LESZ ELÉRHETŐ

Címke: KÖKÉNY,

Tisztelt Ügyfeleink! Tájékoztatjuk Önöket, hogy április 5-én, pénteken 21:00 és 21:30 között a KÖKÉNY rendszer tervezett karbantartása zajlik, amely időtartartam alatt a rendszer nem lesz...

VASÚTI VIZSGABIZTOSI FELKÉSZÍTŐ - 2024

Címke: VASÚT,

A vasúti vizsgabiztos jelölteknek a vizsgabiztosi névjegyzékbe történő felvételi kérelem beadását megelőzően a Vasúti Vizsgabiztosi és Ellenőrzési Osztály által szervezett, a vizsga lebonyolításának módjáról szóló, két napos felkészítőn kell részt venniük. Első...

ÁTMENETI SZÜNET A VASÚTI ÜGYFÉLFOGADÁSBAN

Címke: VASÚT,

2024. március 26-án 11:00 után az ügyfélfogadás szünetel a Vasúti Vizsgaközpontban (az érintett helyszín: 1033 Budapest, Polgár utca 8-10.). A Vasúti Vizsgaközpont ügyfélszolgálatának félfogadási ideje az alábbi oldalon érhető el: https://vizsgakozpont.hu/vasut/elerhetosegek ...

Tájékoztató egyes vasúti időszakos vizsgák módszertanának változásáról

Címke: VASÚT,

2024. május 2-ától az alábbiakban felsorolt vasúti időszakos vizsgák számítógépes tesztvizsga formájában valósulnak meg: Nem járművezető infrastruktúra vizsgák, a következő...