Új online felület az iskolavezetői és a szakoktatói adatok frissítésére

2021. november 15. hétfő

November 15. és december 29. között lesz érhető el az az online felület, amelyen az iskolavezetők és szakoktatók a névjegyzékben feltüntetett elérhetőségi adataikat frissíthetik. Az elektronikus felületen létrehozott bejelentők a KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont ügyfélszolgálatain adhatók le – ezeket a Vizsgaközpont automatikusan továbbítja a névjegyzéket vezető hatóság számára.

A közúti közlekedésről szóló, 1988. évi I. törvény 18. § (9) bekezdésének értelmében a közlekedési hatóság (Innovációs és Technológiai Minisztérium) névjegyzéket vezet az iskolavezetői és a szakoktatói tevékenység végzésére jogosultakról. A közúti járművezetők és a közúti közlekedési szakemberek képzésének és vizsgáztatásának általános szabályairól szóló 179/2011. (IX. 2.) Korm.rendelet szerint a nyilvántartott adatokban bekövetkezett változások bejelentése kötelező – amire az érintetteknek az adatváltozást követően legfeljebb 15 nap áll rendelkezésére.

Az adatok aktualizálásának érdekében újonnan létrehozott online felület november 15-én nyílik meg az iskolavezetők és a szakoktatók előtt, akik december 29-ig ellenőrizhetik és aktualizálhatják a névjegyzékben szereplő elérhetőségi adataikat. Fontos, hogy a szakemberek valamennyi elérhetőségi adatot pontosan rögzítsenek a felületen, ahol egyébiránt a szükséges változtatások bejelentésére szolgáló nyomtatványok (Iskolavezetői elérhetőségi adatok bejelentése és Szakoktatói elérhetőségi adatok bejelentése) online kitöltésére és nyomtatására is lehetőség nyílik.

Az iskolavezetői változás-bejelentés ITT, a szakoktatók felülete pedig ITT érhető el.
Ha ön jelenleg képző szervnek nem iskolavezetője, akkor iskolavezetőként ITT, az „Értesítési adatok bejelentése iskolavezetők részére” szövegrész alatti „Bejelentés” szóra kattintva érheti el a felületet.

Az érintettek a jelzett felületekre belépve, azok jobb felső sarkában található „Bejelentés” menüpont alatt az „Új bejelentés”-re kattintva tehetik azt meg, majd a kinyomtatott PDF-et a Vizsgaközpont ügyfélszolgálatain – országszerte – leadhatják.

Az ügyintézők a nyomtatvány átvételekor személyazonosítást végeznek, ezért a nyomtatvány kizárólag személyesen adható le bármely – személyazonosításra alkalmas – okmány bemutatásával.

A beérkező bejelentéseket a Vizsgaközpont továbbítja a névjegyzéket vezető hatóság számára.
A KAV ügyfélszolgálatainak elérhetőségei ITT érhetők el.

Élet-halál kérdése a KRESZ szabályok betartása

Címke: KÖZLEKEDÉSBIZTONSÁG,

Aggasztóan megemelkedett a vasúti átjárós balesetek száma – hangzott el Mosóczi László (MÁV-START vezérigazgató) június elejei sajtótájékoztatóján, a Nemzetközi Útátjárós Biztonsági Napon.  A statisztikák szerint 2024 első 5 hónapjában összesen harminc ilyen típusú baleset...

ÚJ MINISZTÉRIUMI PÁLYÁZAT KÉPZŐSZERVEK RÉSZÉRE

Címke: EKM, KAV, SZAKTANFOLYAM

Az Építési és Közlekedési Minisztérium pályázatot írt ki az e-learning rendszerű képzésben alkalmazható zárt rendszerű távoktatási képzésmenedzsment rendszerek, valamint tanfolyamok és szaktanfolyamok elméleti tananyagait tartalmazó digitális tananyagok tanúsítására és...

ÁTMENETI SZÜNET A KÖZÚTI ÜGYFÉLSZOLGÁLATOKON

Címke: KÖZÚT,

Tisztelt Ügyfeleink! Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2024. június 10-én a Vizsgaközpont közúti ügyfélszolgálatai korlátozottan, kizárólag elektronikus úton lesznek elérhetők, a személyes ügyintézés ezen a napon szünetel. Az érintett tevékenységek 2024. június 11-én a megszokott rend...

ÚJ KISBUSZOK AZ OBB-NÉL

Címke: KÖZLEKEDÉSBIZTONSÁG,

A kreszvaltozas.hu tájékoztatása szerint, az ORFK-Országos Balesetmegelőzési Bizottság gépjármű-flottája nemrég hét új VW Transporterrel bővült, így hamarosan minden vármegyei szervezetnél szolgál majd egy kisbusz, amely segíti a megelőzési munkát. Mint a szakportál felhívta rá a...