SuperBrands díjas a Vizsgaközpont
A KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft. a Kiváló Üzleti Márka kategóriában nyerte el a kitüntetést. A független szakértőkből álló zsűri első alkalommal ítélte oda a társaságnak a nívós elismerést.
Idén tizennyolcadik alkalommal osztotta ki a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Superbrands díjakat. A nemzetközi program keretében a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkák részesülnek díjazásban. A díj odaítéléséről többlépcsős előszűrést követően összesen 40 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság dönt minden évben.
A díj elnyerése a kitüntetett márkák eddigi sikerességét és szakmai hitelességét bizonyítja, szakmai alapon emeli ki az arra leginkább érdemesnek bizonyultakat. A jelölés kizárólag professzionális szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet, a potenciális szervezeteket a Superbrands Magyarország monitorozza és keresi meg.
2022-ben mintegy 500 fogyasztói márka és 500 üzleti márka szerepelt sikerrel a kiválasztásban, és érdemelte ki a Superbrands és a Business Superbrands címet a kimagasló márkaminőség és a márkaépítésbe fektetett munka elismeréseként. A Vizsgaközpont a Kiváló Üzleti Márka kategóriában kapta meg a kitüntetést.
A társaság egyik fontos célkitűzése, hogy modern, ügyfélorientált és tudásalapú szervezetként érdemelje ki ügyfelei bizalmát. A hivatalszerű feladatellátást felváltó ügyfélközpontú szolgáltatói szemlélet és a szolgáltatási színvonal folyamatos emelése a 2019-es indulás óta a Vizsgaközpont fő törekvései közé tartozik. A SuperBrands díj elnyerése jelzi annak a munkának az eredményességét, amelyet a társaság a közlekedési vizsgáztatás gördülékenyebbé tétele és a kapcsolódó ügyintézési folyamatok fejlesztése érdekében az elmúlt években elvégzett.

VASÚTI ÜGYFÉLSZOLGÁLATI INFORMÁCIÓ
Címke: VASÚT,
Tisztelt Ügyfeleink! Tájékoztatjuk Önöket, hogy szeptember 22-én és 23-án szünetel az ügyfélfogadás a Vasúti Vizsgaközpontban (1033 Budapest, Polgár utca 8-10.). A vasúti ügyfélszolgálat ügyfélfogadási ideje IDE kattintva érhető el. ...

Tájékoztatás ügyfélszolgálati szünetről Kalocsán
Címke: KÖZÚT,
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy Kalocsai Kirendeltségünk ügyfélszolgálata (6300 Kalocsa, Miskei út 5.) 2025. augusztus 12. és 20. között felújítási munkálatok miatt zárva tart. Az ügyintézés ez idő alatt a vármegye más kirendeltségein, az alábbi helyszíneken...

Tájékoztatás országos ügyfélszolgálati szünetről
Címke:
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy 2025. augusztus 20. napján (nemzeti ünnep) ügyfélszolgálataink zárva tartanak. Ezen a napon ügyintézésre nincs lehetőség. Az ügyfélfogadás a megszokott nyitvatartási rend szerint 2025. augusztus 21. napján (csütörtökön)...

Karbantartás miatt szünetelni fognak a KVAR rendszer szolgáltatásai július 25-én
Címke:
Karbantartás miatt szünetelni fognak a KVAR rendszer szolgáltatásai július 25-én A KVAR rendszer 2025. július 25-én, pénteken 19:00 és 00:00 óra között karbantartás miatt szakaszosan nem lesz...