SuperBrands díjas a Vizsgaközpont

2022. augusztus 30. kedd

A KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft. a Kiváló Üzleti Márka kategóriában nyerte el a kitüntetést. A független szakértőkből álló zsűri első alkalommal ítélte oda a társaságnak a nívós elismerést.

Idén tizennyolcadik alkalommal osztotta ki a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Superbrands díjakat. A nemzetközi program keretében a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkák részesülnek díjazásban. A díj odaítéléséről többlépcsős előszűrést követően összesen 40 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság dönt minden évben.

A díj elnyerése a kitüntetett márkák eddigi sikerességét és szakmai hitelességét bizonyítja, szakmai alapon emeli ki az arra leginkább érdemesnek bizonyultakat. A jelölés kizárólag professzionális szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet, a potenciális szervezeteket a Superbrands Magyarország monitorozza és keresi meg.

2022-ben mintegy 500 fogyasztói márka és 500 üzleti márka szerepelt sikerrel a kiválasztásban, és érdemelte ki a Superbrands és a Business Superbrands címet a kimagasló márkaminőség és a márkaépítésbe fektetett munka elismeréseként. A Vizsgaközpont a Kiváló Üzleti Márka kategóriában kapta meg a kitüntetést.

A társaság egyik fontos célkitűzése, hogy modern, ügyfélorientált és tudásalapú szervezetként érdemelje ki ügyfelei bizalmát. A hivatalszerű feladatellátást felváltó ügyfélközpontú szolgáltatói szemlélet és a szolgáltatási színvonal folyamatos emelése a 2019-es indulás óta a Vizsgaközpont fő törekvései közé tartozik. A SuperBrands díj elnyerése jelzi annak a munkának az eredményességét, amelyet a társaság a közlekedési vizsgáztatás gördülékenyebbé tétele és a kapcsolódó ügyintézési folyamatok fejlesztése érdekében az elmúlt években elvégzett.

ÁTMENETI SZÜNET A KÖZÚTI ÜGYFÉLSZOLGÁLATOKON

Címke: KÖZÚT,

Tisztelt Ügyfeleink! Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2024. november 7-én és 8-án a Vizsgaközpont közúti ügyfélszolgálatai korlátozottan, kizárólag elektronikus úton lesznek elérhetők, a személyes ügyintézés ezeken a napokon szünetel. Az érintett tevékenységek 2024. november 11-én a...

ÁKÓ ÉS VSM: ELÉRHETŐK 2024 HARMADIK NEGYEDÉVÉNEK ADATAI

Címke: KÖZÚT, ÁKO, VSM

A hazai autósiskolák teljesítményét mérő Átlagos Képzési Óraszám (ÁKÓ) és a Vizsga Sikerességi Mutató (VSM) legfrissebb értékei táblázatos formában és grafikonok segítségével is...

ÁTMENETI SZÜNET A PÁLYAALKALMASSÁGI ÜGYFÉLFOGADÁSBAN

Címke: PÁV,

2024. október 3-án és 4-én szünetel az ügyfélfogadás a Pályaalkalmassági Vizsgálati Igazgatóságon (érintett helyszín: 1082 Budapest, Vajdahunyad utca 45.). A PÁV ügyfélszolgálatának félfogadási ideje IDE kattintva érhető el. Megértésüket és türelmüket köszönjük!   ...

ÁTMENETI SZÜNET A VASÚTI ÉS A HAJÓS ÜGYFÉLFOGADÁSBAN

Címke: VASÚT, HAJÓZÁS

2024. október 10-én és 11-én az ügyfélfogadás szünetel a Vasúti Vizsgaközpontban (érintett helyszín: 1033 Budapest, Polgár utca 8-10.), illetve október 11-én a hajózási ügyfélszolgálataink is...