Modern ügyfélhívó rendszer a pályaalkalmassági vizsgálatoknál
A februári tesztüzemet követően március 1-től élesben működik a Vajdahunyad utcai PÁV ügyfélszolgálat új elektronikus ügyfélhívó rendszere.
A Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft. Pályaalkalmassági Vizsgálati Igazgatóságának (PÁV) Vajdahunyad utca 45. szám (Budapest, VIII. kerület) alatt található ügyfélszolgálatán februárban kezdődött meg a tesztüzeme annak az innovatív ügyfélhívó és irányító rendszernek, amely gyorsabbá, kényelmesebbé és átláthatóbbá teszi az ügyfelek számára a pályaalkalmassági vizsgálatok menetét. A most bevezetett megoldás lényege, hogy az időpontra érkező jelentkezők – sorszámuk átvételét követően – a vizsgálati helyszíneken kihelyezett elektronikus kijelzőkön keresztül folyamatosan tájékoztatást kapnak a folyamat egészéről, illetve a soron következő lépésekről.
A korábbi eljáráshoz képest az új rendszer – a PÁV munkatársainak közreműködésével – segíti, hogy az ügyfelek gördülékenyebben és gyorsabban mehessenek végig a többlépcsős vizsgálatokon. Ezen felül az egyes fázisokban eltöltött idő elemzésével lehetőséget teremt az ügyfélutak optimalizálására és a vizsgálati folyamat hatékonyságának további növelésére.
A fejlesztési projekt tavaly szeptemberben indult, a rendszer kiépítése nem sokkal ezt követően kezdődött. A februári tesztüzem során szerzett tapasztalatok és visszajelzések kedvezőek voltak, a vizsgálatokra érkezők pozitívan fogadták az új megoldást. Érdemes kiemelni, hogy az ügyfelek a rendszerhez tartozó ügyfélelégedettség-mérő eszközön pár gombnyomással értékelhetik a szolgáltatás színvonalát.
A hírhez kapcsolódó adat, hogy a Vizsgaközpont pszichológusai 2020-ban összesen több mint 14 ezer pályaalkalmassági vizsgálatot hajtottak végre, a felülvizsgálatok száma pedig 848 volt.

VASÚTI ÜGYFÉLSZOLGÁLATI INFORMÁCIÓ
Címke: VASÚT,
Tisztelt Ügyfeleink! Tájékoztatjuk Önöket, hogy szeptember 22-én és 23-án szünetel az ügyfélfogadás a Vasúti Vizsgaközpontban (1033 Budapest, Polgár utca 8-10.). A vasúti ügyfélszolgálat ügyfélfogadási ideje IDE kattintva érhető el. ...

Tájékoztatás ügyfélszolgálati szünetről Kalocsán
Címke: KÖZÚT,
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy Kalocsai Kirendeltségünk ügyfélszolgálata (6300 Kalocsa, Miskei út 5.) 2025. augusztus 12. és 20. között felújítási munkálatok miatt zárva tart. Az ügyintézés ez idő alatt a vármegye más kirendeltségein, az alábbi helyszíneken...

Tájékoztatás országos ügyfélszolgálati szünetről
Címke:
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy 2025. augusztus 20. napján (nemzeti ünnep) ügyfélszolgálataink zárva tartanak. Ezen a napon ügyintézésre nincs lehetőség. Az ügyfélfogadás a megszokott nyitvatartási rend szerint 2025. augusztus 21. napján (csütörtökön)...

Karbantartás miatt szünetelni fognak a KVAR rendszer szolgáltatásai július 25-én
Címke:
Karbantartás miatt szünetelni fognak a KVAR rendszer szolgáltatásai július 25-én A KVAR rendszer 2025. július 25-én, pénteken 19:00 és 00:00 óra között karbantartás miatt szakaszosan nem lesz...