Modern ügyfélhívó rendszer a pályaalkalmassági vizsgálatoknál

2021. március 01. hétfő

A februári tesztüzemet követően március 1-től élesben működik a Vajdahunyad utcai PÁV ügyfélszolgálat új elektronikus ügyfélhívó rendszere.

A Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft. Pályaalkalmassági Vizsgálati Igazgatóságának (PÁV) Vajdahunyad utca 45. szám (Budapest, VIII. kerület) alatt található ügyfélszolgálatán februárban kezdődött meg a tesztüzeme annak az innovatív ügyfélhívó és irányító rendszernek, amely gyorsabbá, kényelmesebbé és átláthatóbbá teszi az ügyfelek számára a pályaalkalmassági vizsgálatok menetét. A most bevezetett megoldás lényege, hogy az időpontra érkező jelentkezők – sorszámuk átvételét követően – a vizsgálati helyszíneken kihelyezett elektronikus kijelzőkön keresztül folyamatosan tájékoztatást kapnak a folyamat egészéről, illetve a soron következő lépésekről.

A korábbi eljáráshoz képest az új rendszer – a PÁV munkatársainak közreműködésével – segíti, hogy az ügyfelek gördülékenyebben és gyorsabban mehessenek végig a többlépcsős vizsgálatokon. Ezen felül az egyes fázisokban eltöltött idő elemzésével lehetőséget teremt az ügyfélutak optimalizálására és a vizsgálati folyamat hatékonyságának további növelésére.

A fejlesztési projekt tavaly szeptemberben indult, a rendszer kiépítése nem sokkal ezt követően kezdődött. A februári tesztüzem során szerzett tapasztalatok és visszajelzések kedvezőek voltak, a vizsgálatokra érkezők pozitívan fogadták az új megoldást. Érdemes kiemelni, hogy az ügyfelek a rendszerhez tartozó ügyfélelégedettség-mérő eszközön pár gombnyomással értékelhetik a szolgáltatás színvonalát.

A hírhez kapcsolódó adat, hogy a Vizsgaközpont pszichológusai 2020-ban összesen több mint 14 ezer pályaalkalmassági vizsgálatot hajtottak végre, a felülvizsgálatok száma pedig 848 volt.

BIZTONSÁGOS ÉS STRESSZMENTES KÖZLEKEDÉS AZ ÜNNEPI IDŐSZAKBAN: TIPPEK ÉS TANÁCSOK

Címke:

A karácsonyi időszak varázslatos hangulata mellett sajnos gyakran együtt jár a megnövekedett közlekedési forgalom, amely dugókat, hosszabb várakozási időket és stresszes helyzeteket eredményezhetnek az...

ELISMERÉSBEN RÉSZESÜLTEK KIEMELKEDŐ MUNKATÁRSAINK

Címke:

Idén először rendezte meg a Vizsgaközpont a díjátadóval egybekötött évzáró ünnepségét. A rendezvényen részt vettek az Építési és Közlekedési Minisztérium, a KTI Magyar Közlekedéstudományi és Logisztikai Intézet képviselői, valamint a Vizsgaközpont vezetői és azok a munkatársak,...

PÁLYÁZAT: JÁRMŰVEZETŐI VESZÉLYHELYZETEK GYAKORLÁSÁRA ALKALMAS SZIMULÁTOR TÍPUS AKKREDITÁLÁSA

Címke: KÖZÚT,

Az Építési és Közlekedési Minisztérium a közúti járművezetők és a közúti közlekedési szakemberek...

DECEMBERI NYITVATARTÁS

Címke:

Tekintettel az év végi áthelyezett ünnepnapokra, a Vizsgaközpont december 6-án, 7-én, illetve 13-án és 14-én a megszokottól eltérő nyitvatartási rend szerint várja ügyfeleit és szakmai partnereit. A vármegyei és fővárosi közúti ügyfélszolgálatok pontos nyitvatartási rendje IDE...