Modern ügyfélhívó rendszer a pályaalkalmassági vizsgálatoknál

2021. március 01. hétfő

A februári tesztüzemet követően március 1-től élesben működik a Vajdahunyad utcai PÁV ügyfélszolgálat új elektronikus ügyfélhívó rendszere.

A Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft. Pályaalkalmassági Vizsgálati Igazgatóságának (PÁV) Vajdahunyad utca 45. szám (Budapest, VIII. kerület) alatt található ügyfélszolgálatán februárban kezdődött meg a tesztüzeme annak az innovatív ügyfélhívó és irányító rendszernek, amely gyorsabbá, kényelmesebbé és átláthatóbbá teszi az ügyfelek számára a pályaalkalmassági vizsgálatok menetét. A most bevezetett megoldás lényege, hogy az időpontra érkező jelentkezők – sorszámuk átvételét követően – a vizsgálati helyszíneken kihelyezett elektronikus kijelzőkön keresztül folyamatosan tájékoztatást kapnak a folyamat egészéről, illetve a soron következő lépésekről.

A korábbi eljáráshoz képest az új rendszer – a PÁV munkatársainak közreműködésével – segíti, hogy az ügyfelek gördülékenyebben és gyorsabban mehessenek végig a többlépcsős vizsgálatokon. Ezen felül az egyes fázisokban eltöltött idő elemzésével lehetőséget teremt az ügyfélutak optimalizálására és a vizsgálati folyamat hatékonyságának további növelésére.

A fejlesztési projekt tavaly szeptemberben indult, a rendszer kiépítése nem sokkal ezt követően kezdődött. A februári tesztüzem során szerzett tapasztalatok és visszajelzések kedvezőek voltak, a vizsgálatokra érkezők pozitívan fogadták az új megoldást. Érdemes kiemelni, hogy az ügyfelek a rendszerhez tartozó ügyfélelégedettség-mérő eszközön pár gombnyomással értékelhetik a szolgáltatás színvonalát.

A hírhez kapcsolódó adat, hogy a Vizsgaközpont pszichológusai 2020-ban összesen több mint 14 ezer pályaalkalmassági vizsgálatot hajtottak végre, a felülvizsgálatok száma pedig 848 volt.

ÁKÓ ÉS VSM: ELÉRHETŐK 2024 HARMADIK NEGYEDÉVÉNEK ADATAI

Címke: KÖZÚT, ÁKO, VSM

A hazai autósiskolák teljesítményét mérő Átlagos Képzési Óraszám (ÁKÓ) és a Vizsga Sikerességi Mutató (VSM) legfrissebb értékei táblázatos formában és grafikonok segítségével is...

INFORMATIKAI FENNAKADÁS

Címke: KÖZÚT,

Az utánképzések elvégzéséről, valamint a kategóriás vezetői engedély megszerzésére irányuló összes vizsgakövetelmény teljesítéséről – az utolsó vizsgát követően – a Vizsgaközpont elektronikus rendszere automatikusan kiállított vizsgaigazolást küld a közúti közlekedési...

ÁTMENETI SZÜNET A PÁLYAALKALMASSÁGI ÜGYFÉLFOGADÁSBAN

Címke: PÁV,

2024. október 3-án és 4-én szünetel az ügyfélfogadás a Pályaalkalmassági Vizsgálati Igazgatóságon (érintett helyszín: 1082 Budapest, Vajdahunyad utca 45.). A PÁV ügyfélszolgálatának félfogadási ideje IDE kattintva érhető el. Megértésüket és türelmüket köszönjük!   ...

ÁTMENETI SZÜNET A VASÚTI ÉS A HAJÓS ÜGYFÉLFOGADÁSBAN

Címke: VASÚT, HAJÓZÁS

2024. október 10-én és 11-én az ügyfélfogadás szünetel a Vasúti Vizsgaközpontban (érintett helyszín: 1033 Budapest, Polgár utca 8-10.), illetve október 11-én a hajózási ügyfélszolgálataink is...