Modern ügyfélhívó rendszer a pályaalkalmassági vizsgálatoknál

2021. március 01. hétfő

A februári tesztüzemet követően március 1-től élesben működik a Vajdahunyad utcai PÁV ügyfélszolgálat új elektronikus ügyfélhívó rendszere.

A Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft. Pályaalkalmassági Vizsgálati Igazgatóságának (PÁV) Vajdahunyad utca 45. szám (Budapest, VIII. kerület) alatt található ügyfélszolgálatán februárban kezdődött meg a tesztüzeme annak az innovatív ügyfélhívó és irányító rendszernek, amely gyorsabbá, kényelmesebbé és átláthatóbbá teszi az ügyfelek számára a pályaalkalmassági vizsgálatok menetét. A most bevezetett megoldás lényege, hogy az időpontra érkező jelentkezők – sorszámuk átvételét követően – a vizsgálati helyszíneken kihelyezett elektronikus kijelzőkön keresztül folyamatosan tájékoztatást kapnak a folyamat egészéről, illetve a soron következő lépésekről.

A korábbi eljáráshoz képest az új rendszer – a PÁV munkatársainak közreműködésével – segíti, hogy az ügyfelek gördülékenyebben és gyorsabban mehessenek végig a többlépcsős vizsgálatokon. Ezen felül az egyes fázisokban eltöltött idő elemzésével lehetőséget teremt az ügyfélutak optimalizálására és a vizsgálati folyamat hatékonyságának további növelésére.

A fejlesztési projekt tavaly szeptemberben indult, a rendszer kiépítése nem sokkal ezt követően kezdődött. A februári tesztüzem során szerzett tapasztalatok és visszajelzések kedvezőek voltak, a vizsgálatokra érkezők pozitívan fogadták az új megoldást. Érdemes kiemelni, hogy az ügyfelek a rendszerhez tartozó ügyfélelégedettség-mérő eszközön pár gombnyomással értékelhetik a szolgáltatás színvonalát.

A hírhez kapcsolódó adat, hogy a Vizsgaközpont pszichológusai 2020-ban összesen több mint 14 ezer pályaalkalmassági vizsgálatot hajtottak végre, a felülvizsgálatok száma pedig 848 volt.

Idén is várjuk hajós ügyfeleinket szezonális ügyfélszolgálatainkon!

Címke: HAJÓZÁS,

Májusban megnyitja kapuit szezonális hajós ügyfélszolgálatunk Balatonfüreden és Kiskörén!  Kollégáink a hajózási szezonban, keddenként 10 és 14 óra között, a Balatonfüredi Yacht Club (BYC)...

Tájékoztatás ügyfélszolgálati nyitvatartásról!

Címke: ÜGYFÉLSZOLGÁLAT,

Ezúton tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy ügyfélszolgálataink 2025. május 1-jén (csütörtök) és május 2-án (péntek) zárva tartanak. A május 17-i (szombat) nyitvatartással kapcsolatos információk az alábbi oldalon érhetők el: KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont...

Hajós okmánycsere a balatonfüredi hajós majálison

Címke: HAJÓZÁS,

A Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont (KAV) is részt vesz az első alkalommal megrendezett balatonfüredi hajós majálison kiállítóként. A rendezvényen a KAV munkatársai a Boat Show-kon és a korábbi balatonfüredi, illetve kiskörei kihelyezett ügyfélszolgálatokon megszokott...

Angol nyelven is elérhetőek a belvízi hajózási vizsgák

Címke: HAJÓZÁS,

A 2025-ös évtől jelentős újítással bővült a Vizsgaközpont szolgáltatási köre: a Hajóvezető (uniós), a Belvízi hajózási rádiótelefon kezelő és a Vonalismereti vizsgák mostantól angol nyelven...