Elégedettség-felmérés a Vizsgaközpont informatikai fejlesztéseinek megalapozásához

2020. december 21. hétfő

A Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft. felhívással fordul a képző szervekhez, hogy vegyenek részt a társaság ügyintézési szolgáltatásaihoz kapcsolódó adminisztratív terhek felmérésében.

A Vizsgaközpont egy folyamatban lévő informatikai fejlesztési projekt eredményeként a közeljövőben lehetőséget kíván biztosítani a képző szervek számára a teljes körű elektronikus ügyintézésre. A projekt lezárását követően a társaság szeretné mérhetővé tenni és kiértékelni azt a hatást, amit a fejlesztések a képző szervek ügyintézési szolgáltatásokkal kapcsolatos adminisztratív terheire, illetve a képző szervek ügyintézési szolgáltatásokkal kapcsolatos elégedettségére gyakorolnak.

Az értékelés végrehajtásához a Vizsgaközpont a fejlesztések bevezetését megelőzően és azt követően is ügyfél-elégedettségi felmérést kíván lefolytatni a képző szervek körében. A felmérés fókuszában a társaság által a közúti járművezetők vizsgaügyviteléhez biztosított hagyományos és elektronikus ügyintézési szolgáltatások vonatkozásában a képző szervek oldalán felmerülő adminisztratív terhek (ügyintézés egyszerűsége, idő- és erőforrásigénye), az ügyintézés hatékonysága és színvonala, illetve a képző szervek ezzel kapcsolatos elégedettsége áll.

A fejlesztések bevezetését megelőző kérdőív ezen az oldalon érhető el>>

Kérjük a képző szervek képviselőit, hogy a kérdőív kitöltésével járuljanak hozzá a Vizsgaközpont által végrehajtani kívánt fejlesztések eredményességének méréséhez! A kitöltési határidő 2021. január 15-e.

Vasúti vizsgabiztosi felkészítő 2025 őszén

Címke: VASÚT,

A vasúti vizsgabiztos jelölteknek, a vizsgabiztosi névjegyzékbe történő felvételi kérelem beadását megelőzően – a vizsga lebonyolításának módjáról szóló – kétnapos felkészítőn kell részt venniük. Első nap tematikája: előadás a vizsgabiztosi tevékenységről, valamint a...

HAJÓZÁSI ÜGYFÉLSZOLGÁLATI INFORMÁCIÓK

Címke: hajó, hajózás

Tisztelt Ügyfeleink! Tájékoztatjuk Önöket, hogy szeptember 22-én és 23-án szünetel az ügyfélfogadás a Hajózási Vizsgaközpontban (1033 Budapest, Polgár utca 8-10.). A hajós ügyfélszolgálat ügyfélfogadási ideje IDE kattintva érhető el. ...

PÁLYAALKALMASSÁGI ÜGYFÉLSZOLGÁLATI INFORMÁCIÓ

Címke: PÁV, Pályaalkalmassági

Tisztelt Ügyfeleink! Tájékoztatjuk Önöket, hogy szeptember 25-én és 26-án szünetel az ügyfélfogadás a Pályaalkalmassági Vizsgálati Igazgatóságon (1082. Budapest, Vajdahunyad u. 45). A hajós ügyfélszolgálat ügyfélfogadási ideje IDE kattintva érhető el. ...

Tájékoztatás országos hálózati karbantartásról

Címke: karbantartás, KAV

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy 2025. szeptember 24. 19:00 - 24:00 között oldalunkon karbantartás miatt szolgáltatásink nem lesznek elérhetők. Megértésüket és türelmüket köszönjük! ...