Elégedettség-felmérés a Vizsgaközpont informatikai fejlesztéseinek megalapozásához
A Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft. felhívással fordul a képző szervekhez, hogy vegyenek részt a társaság ügyintézési szolgáltatásaihoz kapcsolódó adminisztratív terhek felmérésében.
A Vizsgaközpont egy folyamatban lévő informatikai fejlesztési projekt eredményeként a közeljövőben lehetőséget kíván biztosítani a képző szervek számára a teljes körű elektronikus ügyintézésre. A projekt lezárását követően a társaság szeretné mérhetővé tenni és kiértékelni azt a hatást, amit a fejlesztések a képző szervek ügyintézési szolgáltatásokkal kapcsolatos adminisztratív terheire, illetve a képző szervek ügyintézési szolgáltatásokkal kapcsolatos elégedettségére gyakorolnak.
Az értékelés végrehajtásához a Vizsgaközpont a fejlesztések bevezetését megelőzően és azt követően is ügyfél-elégedettségi felmérést kíván lefolytatni a képző szervek körében. A felmérés fókuszában a társaság által a közúti járművezetők vizsgaügyviteléhez biztosított hagyományos és elektronikus ügyintézési szolgáltatások vonatkozásában a képző szervek oldalán felmerülő adminisztratív terhek (ügyintézés egyszerűsége, idő- és erőforrásigénye), az ügyintézés hatékonysága és színvonala, illetve a képző szervek ezzel kapcsolatos elégedettsége áll.
A fejlesztések bevezetését megelőző kérdőív ezen az oldalon érhető el>>
Kérjük a képző szervek képviselőit, hogy a kérdőív kitöltésével járuljanak hozzá a Vizsgaközpont által végrehajtani kívánt fejlesztések eredményességének méréséhez! A kitöltési határidő 2021. január 15-e.

A Vizsgaközpont kitelepült ügyfélszolgálattal várja a látogatókat a BAHART Regatta 2025 nyitó napján
Címke: HAJÓZÁS,
A Vizsgaközpont is csatlakozik a Balaton egyik legnépszerűbb amatőr vitorlás eseményéhez: a BAHART Regatta...

Előzetes ellenőrzés a Tiszán: biztonságos komp- és révátkelésre készülnek a hatóságok
Címke: HAJÓZÁS,
Májusban a Hajózási Vizsgáztatási Főosztály (HVF) munkatársai a Tiszai Vízirendészeti...

RENDKÍVÜLI ÜGYFÉLSZOLGÁLAT A KÉKSZALAG ELŐTT
Címke: HAJÓZÁS,
2025-ben is extra ügyfélszolgálati napot tartunk Balatonfüreden az 57. KÉKSZALAG előtt, ahol kollégáink segítségével többféle ügyet is intézhet! Július 9-én, szerdán 11:00 és 20:00 között, a KÉKSZALAG nevezési helyszínén (Kékszalag Port, 8230 Balatonfüred, Anna sétány 7.)...

Idén is várjuk hajós ügyfeleinket szezonális ügyfélszolgálatainkon!
Címke: HAJÓZÁS,
Májusban megnyitja kapuit szezonális hajós ügyfélszolgálatunk Balatonfüreden és Kiskörén! Kollégáink a hajózási szezonban, keddenként 10 és 14 óra között, a Balatonfüredi Yacht Club (BYC)...