Elégedettség-felmérés a Vizsgaközpont informatikai fejlesztéseinek megalapozásához
A Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft. felhívással fordul a képző szervekhez, hogy vegyenek részt a társaság ügyintézési szolgáltatásaihoz kapcsolódó adminisztratív terhek felmérésében.
A Vizsgaközpont egy folyamatban lévő informatikai fejlesztési projekt eredményeként a közeljövőben lehetőséget kíván biztosítani a képző szervek számára a teljes körű elektronikus ügyintézésre. A projekt lezárását követően a társaság szeretné mérhetővé tenni és kiértékelni azt a hatást, amit a fejlesztések a képző szervek ügyintézési szolgáltatásokkal kapcsolatos adminisztratív terheire, illetve a képző szervek ügyintézési szolgáltatásokkal kapcsolatos elégedettségére gyakorolnak.
Az értékelés végrehajtásához a Vizsgaközpont a fejlesztések bevezetését megelőzően és azt követően is ügyfél-elégedettségi felmérést kíván lefolytatni a képző szervek körében. A felmérés fókuszában a társaság által a közúti járművezetők vizsgaügyviteléhez biztosított hagyományos és elektronikus ügyintézési szolgáltatások vonatkozásában a képző szervek oldalán felmerülő adminisztratív terhek (ügyintézés egyszerűsége, idő- és erőforrásigénye), az ügyintézés hatékonysága és színvonala, illetve a képző szervek ezzel kapcsolatos elégedettsége áll.
A fejlesztések bevezetését megelőző kérdőív ezen az oldalon érhető el>>
Kérjük a képző szervek képviselőit, hogy a kérdőív kitöltésével járuljanak hozzá a Vizsgaközpont által végrehajtani kívánt fejlesztések eredményességének méréséhez! A kitöltési határidő 2021. január 15-e.

Ünnepek környéki ügyfélszolgálati rend
Címke: KAV, KÖZÚT, VASÚT, HAJÓZÁS, PÁV
Részletes tájékoztatás a Vizsgaközpont ügyfélszolgálatainak nyitvatartásáról, a vizsgáztatási és képzési tevékenységről, valamint a társaság által nyújtott szolgáltatások elérhetőségéről az ünnepi időszakban. KÖZÚTI VIZSGÁZTATÁS Az alábbi táblázat mutatja a...