Elégedettség-felmérés a Vizsgaközpont informatikai fejlesztéseinek megalapozásához

2020. december 21. hétfő

A Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft. felhívással fordul a képző szervekhez, hogy vegyenek részt a társaság ügyintézési szolgáltatásaihoz kapcsolódó adminisztratív terhek felmérésében.

A Vizsgaközpont egy folyamatban lévő informatikai fejlesztési projekt eredményeként a közeljövőben lehetőséget kíván biztosítani a képző szervek számára a teljes körű elektronikus ügyintézésre. A projekt lezárását követően a társaság szeretné mérhetővé tenni és kiértékelni azt a hatást, amit a fejlesztések a képző szervek ügyintézési szolgáltatásokkal kapcsolatos adminisztratív terheire, illetve a képző szervek ügyintézési szolgáltatásokkal kapcsolatos elégedettségére gyakorolnak.

Az értékelés végrehajtásához a Vizsgaközpont a fejlesztések bevezetését megelőzően és azt követően is ügyfél-elégedettségi felmérést kíván lefolytatni a képző szervek körében. A felmérés fókuszában a társaság által a közúti járművezetők vizsgaügyviteléhez biztosított hagyományos és elektronikus ügyintézési szolgáltatások vonatkozásában a képző szervek oldalán felmerülő adminisztratív terhek (ügyintézés egyszerűsége, idő- és erőforrásigénye), az ügyintézés hatékonysága és színvonala, illetve a képző szervek ezzel kapcsolatos elégedettsége áll.

A fejlesztések bevezetését megelőző kérdőív ezen az oldalon érhető el>>

Kérjük a képző szervek képviselőit, hogy a kérdőív kitöltésével járuljanak hozzá a Vizsgaközpont által végrehajtani kívánt fejlesztések eredményességének méréséhez! A kitöltési határidő 2021. január 15-e.

VASÚTI ÜGYFÉLSZOLGÁLATI INFORMÁCIÓ

Címke: VASÚT,

Tisztelt Ügyfeleink! Tájékoztatjuk Önöket, hogy szeptember 22-én és 23-án szünetel az ügyfélfogadás a Vasúti Vizsgaközpontban (1033 Budapest, Polgár utca 8-10.). A vasúti ügyfélszolgálat ügyfélfogadási ideje IDE kattintva érhető el. ...

Tájékoztatás ügyfélszolgálati szünetről Kalocsán

Címke: KÖZÚT,

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy Kalocsai Kirendeltségünk ügyfélszolgálata (6300 Kalocsa, Miskei út 5.) 2025. augusztus 12. és 20. között felújítási munkálatok miatt  zárva tart. Az ügyintézés ez idő alatt a vármegye más kirendeltségein, az alábbi helyszíneken...

Tájékoztatás országos ügyfélszolgálati szünetről

Címke:

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy 2025. augusztus 20. napján (nemzeti ünnep) ügyfélszolgálataink zárva tartanak. Ezen a napon ügyintézésre nincs lehetőség. Az ügyfélfogadás a megszokott nyitvatartási rend szerint 2025. augusztus 21. napján (csütörtökön)...

Karbantartás miatt szünetelni fognak a KVAR rendszer szolgáltatásai július 25-én

Címke:

Karbantartás miatt szünetelni fognak a KVAR rendszer szolgáltatásai július 25-én A KVAR rendszer 2025. július 25-én, pénteken 19:00 és 00:00 óra között karbantartás miatt szakaszosan nem lesz...