Ügyfélszolgálat: a Komócsy helyett a Petzvál József utcában várjuk az ügyfeleket

2021. április 19. hétfő

A KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft. megszüntette a 14. kerület Komócsy utca 17-19. szám alatt található ügyfélszolgálati irodáját.

A Pest Megyei Vizsgaszervezési és Utánképzési Osztály a továbbiakban a Pest megyei képviseleteken folytat ügyfélszolgálati tevékenységet. A Komócsy utcai helyszínhez köthető számítógépes elméleti vizsgákkal kapcsolatos ügyintézés a Budapest Fővárosi Vizsgaszervezési és Utánképzési Osztályán történik (1119 Budapest, Petzvál József utca 39.). 

A Pest megyei ügyfélszolgálatok elérhetősége és nyitvatartási ideje ezen az oldalon>> olvasható.

VASÚTI VIZSGABIZTOSI FELKÉSZÍTŐ 2023

Címke: VASÚT,

A vasúti vizsgabiztos jelölteknek – a vizsgabiztosi névjegyzékbe történő felvételi kérelem beadását megelőzően – a Vasúti Vizsgabiztosi és Ellenőrzési Osztály által szervezett, a vizsga lebonyolításának módjáról szóló felkészítőn kell részt vennie. A felkészítő...

KÖKÉNY RENDSZERREL KAPCSOLATOS FRISS INFORMÁCIÓK

Címke: KÖZÚT,

Tisztelt Ügyfeleink! Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2023. október 2. és október 8. között, esténként 22:00-tól 24:00-ig a KÖKÉNY rendszer tervezett karbantartása zajlik, amely időtartartam alatt a rendszer nem lesz elérhető. Megértésüket és türelmüket köszönjük! *** Újabb...

ÜGYFÉLSZOLGÁLATI NYITVATARTÁS VÁLTOZÁS

Címke: LÉGÜGY, HAJÓZÁS, VASÚT, SZAKTANFOLYAM, DRÓN

Tisztelt Ügyfeleink! 2023. augusztus 18-án, pénteken, áramszünet miatt zárva tart a Budapest, III. kerület, Polgár utca 8-10. alatt található ügyfélszolgálatunk. Érintett szakterületek: - szaktanfolyam - drón - hajózás - vasút - légügy Megértésüket köszönjük! ...

Új minisztériumi pályázat képzőszervek számára

Címke: KAV, ÉKM

Az Építési és Közlekedési Minisztérium pályázatot hirdetett az e-learning rendszerű képzésben alkalmazható zárt rendszerű távoktatási képzésmenedzsment rendszerek és az e-learning rendszerű képzéshez szükséges digitális tananyagok akkreditációjának megszerzésére. A pályázat...