Álláslehetőségek
Nyitott pozícióink:
Pénzügyi asszisztens
Főbb feladatok, munkák
- Beérkező és kimenő számlákkal kapcsolatos iratrendezési feladatok elvégzése;
- Visszautalási dokumentumokkal kapcsolatos iratrendezési feladatok elvégzése;
- Számlák postázásával kapcsolatos feladatok elvégzése;
- A Társaság dokumentumainak digitalizálásában való aktív közreműködés;
- Szerződés nyilvántartási rendszer kialakításában való adminisztrációs támogatói részvétel;
- A Társaság pénzügyi feladatainak támogatása;
- A szakmai programokon keresztül nem megvalósuló vevőszámlázás, a kintlévőségek kezelése.
Az álláshoz tartozó elvárások
- Legalább középfokú, szakirányú (pénzügyi) végzettség;
- Hasonló területen szerzett 2-3 év szakmai tapasztalat;
- Felhasználói szintű MS Office ismeretek;
- Megbízhatóság és jó kommunikációs készség;
- Problémamegoldó és kapcsolatteremtő képesség;
- Önállóság és precíz munkavégzés;
- Csapatmunkában való aktív részvétel.
Az állás betöltéséhez előnyt jelent
- Felsőfokú végzettség
Amit kínálunk
- Azonnali munkakezdés;
- Versenyképes jövedelem;
- Folyamatos szakmai támogatás;
- Összetartó, vidám, fiatalos csapat.
Munkavégzés helye
1033 Budapest, Polgár utca 8-10.
Egyéb juttatások
- Szakmai tréningek.
Jelentkezés és kapcsolattartó
KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft . – HR szakterület
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a bedo.katalin@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36-1-814-1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.