Álláslehetőségek

Nyitott pozícióink:

>> Beszerzési- és közbeszerzési koordinátor
>> Igazgatósági munkatárs
>> Kontroller

 

Beszerzési- és közbeszerzési koordinátor


Főbb feladatok, munkák

  • Aktív részvétel a beszerzési/közbeszerzési eljárások előkészítésében, lebonyolításában;
  • Közreműködés a beszerzési/közbeszerzési eljárások lefolytatását követő szerződések megkötésében, későbbi esetleges módosításában;
  • Részvétel a Munkáltató beszerzési folyamataiban, valamint a Munkáltató beszerzési és közbeszerzési tervének elkészítésében;
  • Közreműködés a Munkáltató üzemeltetési feladatainak, költségeinek tervezésében;
  • Részvétel az üzemeltetéssel kapcsolatos feladatok koordinációjában;
  • A beszerzést, ellátást, üzemeltetést érintő belső szabályzatok kialakításában, elkészítésében való közreműködés.

Az álláshoz tartozó elvárások

  • Felsőfokú műszaki, pénzügyi/gazdasági, közigazgatási vagy jogi végzettség;
  • Beszerzési vagy üzemeltetési területen szerzett 1-3 év tapasztalat;
  • Pontosság, precizitás, szoros határidők betartása;
  • Képesség mind az önálló, mind a csapatmunkára;
  • Jó problémamegoldó készség, folyamatszervezési ismeretek;
  • Analitikus és rendszerszemlélet;
  • Tanulásra való hajlandóság.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent

  • Közbeszerzési végzettség vagy szakmai tapasztalat;
  • Jogi végzettség vagy jogi munkakörben szerzett tapasztalat.

Amit kínálunk

  • Azonnali munkakezdés;
  • Versenyképes jövedelem;
  • Folyamatos szakmai támogatás;
  • Összetartó, vidám, fiatalos csapat.

Munkavégzés helye

1033 Budapest, Polgár utca 8-10.

Jelentkezés és kapcsolattartó

KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft . – HR szakterület
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a habi.eva@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36-1-814-1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.

 

Igazgatósági munkatárs


Főbb feladatok, munkák

  • A Közúti Vizsgáztatási Igazgatóság operatív folyamatainak támogatása, vezetőkkel való szoros együttműködés;
  • Közvetlen felettes munkájának segítése, határidős feladatok nyomon követése;
  • Nyilvántartások és határidőnaplók vezetése, adatbázisok feltöltése és naprakészen tartása;
  • Kimutatások, riportok és prezentációk készítése;
  • Felsővezetői asszisztensi feladatok ellátása;
  • Részvétel a belső kommunikáció előkészítésében;
  • Ügyfelek tájékoztatása szóban és írásban;
  • Az üzleti tevékenységből fakadóan vizsgaesemények szervezése az ügyfelek részére;
  • A területhez tartozó beszerzések koordinálása, adminisztrációja;
  • Elektronikus és papíralapú dokumentumok adminisztrációjának kézben tartása;
  • Iktatóprogram kezelése, postázás és egyéb adminisztrációs feladatok ellátása;
  • Rendezvényekhez kapcsolódó feladatok ellátása.

Az álláshoz tartozó elvárások

  • Felsőfokú végzettség;
  • Hasonló munkakörben szerzett 1-3 év tapasztalat;
  • Erős felhasználói szintű MS Office ismeret;
  • Pontosság, megbízhatóság, diszkréció;
  • Rendszerszemlélet, strukturált gondolkodás;
  • Szervezői és problémamegoldó képesség;
  • Önálló munkavégzés, csapatmunkára való képesség.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent

  • Iktatóprogram használatában jártasság;
  • Közlekedési területen szerzett tapasztalat vagy szakmai érdeklődés.

Amit kínálunk

  • Azonnali munkakezdés;
  • Versenyképes jövedelem;
  • Folyamatos szakmai támogatás;
  • Összetartó, vidám, fiatalos csapat.

Munkavégzés helye

1033 Budapest, Polgár utca 8-10.

Jelentkezés és kapcsolattartó

KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft . – HR szakterület
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a habi.eva@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36-1-814-1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.

 

Kontroller


Főbb feladatok, munkák

  • A kontrolling tevékenységével kapcsolatos irányelvek, szabályzatok kidolgozásában való közreműködés a szakmai területekkel együttműködve;
  • Éves és középtávú üzleti tervezésében való közreműködés;
  • Az üzleti és pénzforgalmi tervek teljesülésének ellenőrzése és az ezzel kapcsolatos beszámolók összeállítása havi-negyedéves gyakorisággal;
  • Az üzleti terv esetleges módosítása során a keretek felhasználhatóságának monitoringja (visszamérés);
  • Projektek, beszerzések, beruházások kontrolling feladatának ellátása;
  • Költségfelosztás rendszerének működtetése;
  • A kontrolling dimenziók rendszerének működtetése, beérkező számlák költséghelyezésének elvégzése;
  • Beérkező számlák szerződésszerű teljesítésének ellenőrzése;
  • Szerződés nyilvántartási rendszer vezetése;
  • A Társaság irányítását segítő, döntést előkészítő pénzügyi státuszok és ad-hoc jellegű riportok összeállítása;
  • Társosztályokkal való folyamatos együttműködés;
  • A vezetői információs rendszer és a kontrolling rendszer folyamatos fejlesztésében való közreműködés.

Az álláshoz tartozó elvárások

  • Felsőfokú pénzügyi/gazdasági végzettség;
  • Hasonló munkakörben szerzett 1-3 év tapasztalat;
  • Magas szintű MS Office ismeretek;
  • Pontosság, megbízhatóság, diszkréció;
  • Szakmai érdeklődés;
  • Önálló munkavégzés, csapatmunkára való képesség;
  • Monotonitástűrés.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent

  • Iktatóprogram használatában jártasság

Amit kínálunk

  • Azonnali munkakezdés;
  • Versenyképes jövedelem;
  • Folyamatos szakmai támogatás;
  • Összetartó, vidám, fiatalos csapat.

Munkavégzés helye

1033 Budapest, Polgár utca 8-10.

Egyéb juttatások

  • Szakmai tréningek.

Jelentkezés és kapcsolattartó

KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft . – HR szakterület
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a habi.eva@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36-1-814-1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.

Az Adatvédelmi tájékoztató itt érhető el>>