Álláslehetőségek

Nyitott pozícióink:

 

Pénzügyi asszisztens


Főbb feladatok, munkák

  • Beérkező és kimenő számlákkal kapcsolatos iratrendezési feladatok elvégzése;
  • Visszautalási dokumentumokkal kapcsolatos iratrendezési feladatok elvégzése;
  • Számlák postázásával kapcsolatos feladatok elvégzése;
  • A Társaság dokumentumainak digitalizálásában való aktív közreműködés;
  • Szerződés nyilvántartási rendszer kialakításában való adminisztrációs támogatói részvétel;
  • A Társaság pénzügyi feladatainak támogatása;
  • A szakmai programokon keresztül nem megvalósuló vevőszámlázás, a kintlévőségek kezelése.

Az álláshoz tartozó elvárások

  • Legalább középfokú, szakirányú (pénzügyi) végzettség;
  • Hasonló területen szerzett 2-3 év szakmai tapasztalat;
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek;
  • Megbízhatóság és jó kommunikációs készség;
  • Problémamegoldó és kapcsolatteremtő képesség;
  • Önállóság és precíz munkavégzés;
  • Csapatmunkában való aktív részvétel.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent

  • Felsőfokú végzettség

Amit kínálunk

  • Azonnali munkakezdés;
  • Versenyképes jövedelem;
  • Folyamatos szakmai támogatás;
  • Összetartó, vidám, fiatalos csapat.

Munkavégzés helye

1033 Budapest, Polgár utca 8-10.

Egyéb juttatások

  • Szakmai tréningek.

Jelentkezés és kapcsolattartó

KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft . – HR szakterület
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a bedo.katalin@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36-1-814-1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.

Az Adatvédelmi tájékoztató itt érhető el>>