Álláslehetőségek

Nyitott pozícióink:
 

>> Pénzügyi munkatárs

>> Junior HR munkatárs

 

Pénzügyi munkatárs


Főbb feladatok, munkák

  • Bejövő számlák iktatása, nyilvántartása, alaki és tartalmi ellenőrzése, nem megfelelőség esetén annak javíttatása illetve visszaküldése a partnernek;
  • Számlák kontrolling dimenziókkal történő kiegészítése (költséghely, munkaszám, stb.);
  • Pénzügyi tranzakciók rögzítése az Elektra rendszerben;
  • Számlák ügyviteli rendszerbe történő átemelése az iktató programból;
  • Könyvelési anyag összekészítése, átadása könyvelőirodának;
  • Számlázás;
  • Kapcsolattartás vezetőkkel, illetve partnerekkel.

Az álláshoz tartozó elvárások

  • Középfokú, szakirányú végzettség;
  • Hasonló területen szerzett 2-3 év szakmai tapasztalat;
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek;
  • Megbízhatóság és jó kommunikációs készség;
  • Problémamegoldó és kapcsolatteremtő képesség;
  • Önállóság és precíz munkavégzés;
  • Csapatmunkában való aktív részvétel.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent

  • Vállalatirányítási rendszer kezelésében szerzett gyakorlat

Amit kínálunk

  • Azonnali munkakezdés;
  • Versenyképes jövedelem;
  • Folyamatos szakmai támogatás;
  • Lendületes és összetartó.

Munkavégzés helye

1033 Budapest, Polgár utca 8-10.

Egyéb juttatások

  • Mobiltelefon
  • Szakmai tréningek

Jelentkezés és kapcsolattartó

KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft . – HR osztály
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a bedo.katalin@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.

 

Junior HR munkatárs
 

Főbb feladatok, munkák

  • A Társaság HR feladatainak ellátásában való aktív részvétel;
  • Munkavállalók be- és kiléptetése, és az ehhez kapcsolódó ügyintézés ellátása;
  • Személyi anyagok kezelése, nyilvántartás naprakészen tartása;
  • Munkavállalók kéréseivel, kérdéseivel, juttatásaival kapcsolatos ügyintézés;
  • Foglalkozás egészségügyi alkalmassági vélemények figyelemmel kísérése; munkavállalók vizsgálatainak szervezése;
  • Munkavállalók tűz- és munkavédelmi oktatásainak nyomonkövetése;
  • A NexonPort személyügyi és munkaügyi program naprakész vezetése, változások nyomon követése;
  • Munkavállalók képzésével és fejlesztésével összefüggő feladatok ellátása;
  • Toborzási és kiválasztási feladatok ellátása;
  • A vonatkozó törvények, jogszabályok és rendeletek naprakész ismerete, alkalmazása és betartatása;
  • HR vezető és HR munkatársak munkájának támogatása.

Az álláshoz tartozó elvárások

  • Felsőfokú végzettség;
  • Hasonló munkakörben szerzett 2-3 év tapasztalat;
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek;
  • Pontosság, megbízhatóság, diszkréció;
  • Szakmai érdeklődés;
  • Önálló munkavégzés, csapatmunkára való képesség;
  • Monotonitástűrés.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent

  • Felsőfokú szakirányú végzettség;
  • Nexon program ismerete.

Amit kínálunk

  • Azonnali munkakezdés;
  • Versenyképes jövedelem;
  • Folyamatos szakmai támogatás;
  • Összetartó, vidám, fiatalos csapat.

Munkavégzés helye

1033 Budapest, Polgár utca 8-10.

Egyéb juttatások

  • Mobiltelefon;
  • Szakmai tréningek.

Jelentkezés és kapcsolattartó

KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft . – HR osztály
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a bedo.katalin@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.

Az Adatvédelmi tájékoztató itt érhető el>>